Opdracht 1
Voor de eerste opdracht wil ik dat jullie deze Character Sheet invullen. Het is een grote opdracht, en jullie krijgen dan ook twee weken de tijd voor deze opdracht, vanaf het moment dat er minimaal vijf deelnemers zijn. Er zijn bij deze eerste opdracht al redelijk wat eisen, ten eerste wil ik dat je personage tussen de 20 en de 30 is, niet ouder, niet jonger. Nog een eis is dat alle personages een tweelingzus/tweelingbroer hebben. Op deze manier kan ik namelijk ook goed kijken naar hoe origineel jullie zijn. De tijd waarin je character woont is het heden, en je dient niet perse een faceclaim te hebben. Daarnaast dient je personage in het Nederlands geschreven te zijn. De lijst hoef je hiervoor niet persé te vertalen, enkel als je dit wilt. Ik wil ook dat je alles zo zorgvuldig mogelijk uitschrijft. Natuurlijk helpt de invullijst hier al bij, maar ik wil niet dat je bij de geschiedenis van je personage steeds maar enkele woorden gebruikt, om het zo maar even te zeggen. Je personage moet dus minimaal 2000 bevatten, exclusief de categorieën, vragen en eventueel gebruikte codes. Er zit een maximum van 5000 woorden op.
Creativiteit: 20
Spelling en Grammatica: 10
Aan de opdracht gehouden: 40
Opmaak: 10
Realisme: 20
Deadline: 7 dec. 2015 — 12.00
Deadline uitstel aanvragen: 5 dec. 2015 — 12.30
Deadline uitstel: 8 dec. 2015 — 13.00

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen