het hoofdstukje is niet heel lang maar wie Thomas is word wel bekendgemaakt

Ja wat ik me ook herinner is dat je mij wel degelijk hebt ontmoet, een jaar of tien geleden". Thomas werd bleek
"M maar i ik....." Will onderbrak hem " probeer je er nou niet uit te praten daar krijg je alleen maar problemen mee" Thomas zuchtte "M mijn naam is i inderdaad niet Thomas" Will rolde met zijn ogen "en wat is dan je echte naam" "Spica, meneer de grijze jager" mompelde Spica "Oké Spica, ik vraag me nog steeds een ding af" zei Will. "wat is dat d dan?" zei Spica met teneergeslagen ogen. "Wat jij hier alleen doet" Spica begon te stamelen "ehh ehh ik ehh ben weggelopen" zei Spica zachtjes. "Dus je bent weggelopen en wat was je van plan te doen"vroeg Will met opgetrokken wenkbrauwen. "De wereld ontdekken en misschien een vak om te leren vinden" antwoordde Spica. Will dacht even na "misschien kan ik je met dat laatste helpen." "Echt" Vroeg Spica nu een beetje achterdochtig. Will knikte "Ja nog geen dag rijden van hier". Spica dacht even na "wat is het eigenlijk precies". Will zuchtte "die kinderen met hun vragen altijd. Het is een restaurant". Spica aarzelde even "mag ik ook nee zeggen". "Nou eigenlijk niet" Spica zuchtte "Oké gaan we dan"

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen