Foto bij De loting

De loting voor de Hungergames gaat zo beginnen, over een paar minuten gaan ze live,
en ik zit lekker met Tim aan het meer in het bos, te praten over allemaal random dingen.
We willen zo min mogelijk aan die mensen denken, ook al weten we dat als we thuiskomen onze ouders het op internet allemaal aan ons laten zien, ze vinden het belangrijk dat je weet wie de tributen zijn zodat je niet steeds vragen stelt over iemand tijdens de spelen zelf, ik vind het onzin maar ja, ik kan er weinig aan doen hé. Maar terug naar mij en Tim. we zitten naast elkaar op de grond, en hij heeft zijn arm om me heengeslagen, ik vind het nogal moeilijk, ik vind Tim namelijk best wel leuk en weet niet hoever ik kan gaan. moet ik mijn arm ook om hem heen slaan? of is dat raar? Ik weet het niet, ik ben op niemand anders verliefd geweest en Sandy is verliefd op de Tv dus daar word ik niet echt wijzer van. Het liefste zou ik willen dat Tim gewoon nu tegen mij zou zeggen dat hij me leuk vind, dan zeg ik 'ik jou ook Tim' want dan zou het allemaal een stuk makkelijker worden. Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar als je hier als meisje naar een jongen toestapt en zegt dat je hem leuk vind word je echt voor gek uitgemaakt en niemand neemt je nog serieus, alleen jongens mogen dat zeggen. Dat heb ik wel geleerd van Evie van mijn basisschool, ze was een heel open en enthousiast meisje, ze stak haar vinger op in de klas, en zei tegen een jongen dat ze hem heel leuk vond. toen begon hij te lachen en uiteindelijk de hele klas, ik keek Tim aan en zag dat hij dezelfde medelijdende blik in zijn ogen had, ik keek naar Evie en ze begon te huilen, en rende de klas uit. sinds dat moment heb ik haar nooit meer gezien....
Dat wil ik niet ook meemaken, maar als je het van de andere kant bekijkt we zijn hier nu met zijn 2en en niemand luistert mee, maar ik durf het niet.
Ik wacht wel gewoon af, en geef hem af en toe een paar hints, of flirt een beetje met hem, wens me veel succes.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen