Juultje is inmiddels weer thuis,
ze herinnert ons maar half maar dat is beter dan niets.
De laatste tijd trekt Tim zich wat meer terug, zou hij iets te maken hebben met het ongeluk van Juultje?
of heeft hij er gewoon veel moeite mee?
Dat is één van de dingen die ik me afvraag, maar ik moet niet zo denken, dan gaat ons vertrouwen in elkaar helemaal weg, en is iedereen verdacht.

Dus ik ga jullie iets anders vertellen, We met zijn allen naar een pretpark zijn gegaan, het was superleuk en gezellig want we gingen samen in achtbanen en de splash. Het was echt de leukste dag die we hebben meegemaakt met het gezin, we moeten echt vaker dit soort dingen gaan doen!

Wacht even hoor Juultje roept wat................... ... . ...... ... .. . . .(zacht gepraat) ... .. ..... ....... ... .. . . . .. .(nuttig om dat in een blog te plaatsen XD)
Ja ik ben er weer, Juultje zei iets over dat de bruinharige jongen ongeveer even oud was als zei en dat hij haar op haar hoofd had geslagen, ze kan zich nog vaag herinneren dat ze toen neerviel en hem bang zag wegrennen.

Weten jullie misschien iets, of heeft iemand zoiets laatst gezien? zeg het me pleass, ik wil niet dat het Tim was!!

Reageer (2)

  • Amavi

    NAAWH TIM Y U DO DIS

    8 jaar geleden
  • Leaticia

    Het is Tim! SToute Tim! Ik zag het met mijn eigen ogen! (denk ik) STOUTE TIM!!!!!!!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen