Vandaag ga ik de tributen ontmoeten!
ik zou wel eens willen zien hoe die mensen echt zijn, en niet dood of als een moordmachine.
Zou dat niet veel interessanter zijn om te zien? Lijkt mij wel in ieder geval.
Snel tandenpoetsen aankleden, ontbijten, ik heb er zin in!!!!
Hé Sam! je weet toch dat je nu nog niet op school hoeft te zijn?
Het mag best van mij, maar je bus naar het tributengebouw gaat nog lang niet weg hoor!
hoor ik mijn moeder me na schreeuwen.
Ik kijk op mijn horloge, het is pas 7 uur s'ochtends...
Ik ga wel naar Tim toe, doei mam, doei pap!!!

Dingdong........
Zou Tim nog thuis zijn, of is hij misschien al het bos in gevlucht?
Gewoon even geduld hebben.... zeg ik tegen mezelf
Tim zijn vader doet de deur open, en zegt wat wil je nou weer?
(gedachten: nou dat had je ook gewoon aardig kunnen zeggen hoor, kom op rustig Sam gewoon beleeft blijven. Anders smijt hij weer de deur in je gezicht.)
Kan ik Tim even spreken?
Nee, (deur zwaait dicht)
Oke fijn, misschien kan ik naar Sandy toe, daar ben ik al een tijdje niet meer geweest!

Dingdongdingeliedongdongding....
Het blijft een rare bel....
na eventjes wachten, hoor ik geluid.
Hallo Meneer of Mevrouw wij zijn op dit moment bezig met The Hungergames kijken, Het is zo leuk!!!
Oh ja tuurlijk, dit jaar hebben ze een aantal beelden geschoten van de trainingen, lijkt me doodsaai maar ja, Sandy doet verder toch niks in haal leven.
Hmmm, dan weet ik het niet, wat kan ik gaan doen?
ik heb nog wel even de tijd, ik ga wel alleen naar het bos.
Misschien kan ik een schommel maken!

Trrrrrrrrrrrringggg, daar is de schoolbel dan eindelijk!
Ik loop naar de grote boom en de bus komt net aanrijden, we stappen in en ik ga zitten.
Na een tijdje komt Tim naast me zitten, zou hij dat doen omdat hij me leuk vind?
Of is het vriendschappelijk?
Ik weet het echt niet meer, eigenlijk zit ik liever naast Sandy, zij praat tenminste alleen maar over dat de spelen zo leuk zijn.
Bij Tim voel ik me een beetje ongemakkelijk.
Dus na een voor mij best wel ongemakkelijke busreis, zijn we op onze eindbestemming aangekomen.
Gelukkig maar!
We krijgen het schema van de dag te horen van een een of andere enge man met een groene huid blauw haar, het ziet er uit alsof hij zo kan overgeven.

Schema:
-gezamenlijke meeting
-kijken naar training
-lunchpauze
-1 op 1 meeting

bij de 1 op 1 meeting mag je 1 tribuut uitkiezen die je gaat spreken, ik kies zoiezo voor Olive!

De gezamenlijke meeting is echt helemaal niks aan, bij de training ontdek ik dat Olive goed kan camoufleren, en ze zit ook vaak met pen en papier op de grond, ik kan niet zien wat ze tekent of schrijft maar het lijkt me wel interessant.
Ik weet niet of je wil weten hoe de lunch is gegaan.......
En nu is het tijd voor de meeting met Olive!

Reageer (2)

  • Leaticia

    Grr, nog 3 uur! Veel te lang!

    8 jaar geleden
  • Knorretjuhh

    Volgende hoofdstuk komt tussen 20:00 en morgen 16:00 online

    ik hoop dat jullie hem leuk vinden, ik het net geschreven.
    Jullie moeten nog eventjes wachten
    :P

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen