The place to be for a compliment.

Welkom bij Q Compliments.


In de vorige editie deden we een oproep naar jullie toe, om andere user die je al dan niet of wel kent een compliment te geven. Even willen we jullie laten weten dat je nog steeds complimenten naar mij (Aserah) of AngelFall kuntopsturen.


Dit vul je in:

Van: (usernaam/anoniem)
Voor:
Compliment;


Als jouw Q Compliment er niet bij staat, niet getreurd! In het volgende editie zal het erbij staan!
Maar ook voor deze editie hebben we enkele complimenten opgestuurd gekregen van users.


Van: TheGirlOnFire
Voor: Kwikbloem
Compliment: "Hoi Brood! Ik vind je echt een fantastische schrijfster en vriendin!"

Van: FollowYourDream
Voor: Iluna
Compliment: Wist je dat je een slim, lief, vriendelijk, aardig, grappig, behulpzaam en knap meisje bent? Met andere woorden, een supermeid? Je hebt zoveel talent, en het leukste vind ik dat je er nooit mee stoeft. Integendeel! Je bent zo bescheiden als iets.
Je staat klaar voor iedereen, vrolijkt iedereen op met je berichten, en schrijft stukken van hoofdstukken waar de vonken vanaf vliegen.
Je hebt een plekje in mijn hart veroverd meid! En dat plekje zal altijd van jou zijn. Niemand kan jou vervangen, want niemand is zoals jij bent! Bedankt voor alle leuke momenten die ik met je beleefd heb! Mogen er nog veel volgen!


Motto:
Eenheid, gerechtigheid, hoop

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen