2016 kleurt je dagen met nieuwe series en films.

Nog een dikke maand en dan kunnen we met zijn allen het nieuwe jaar verwelkomen. Een nieuw jaar wil ook vaak zeggen een nieuwe begin van vele dingen. De filmkijkers onder ons kunnen weer smachten naar gloednieuwe series of films.
Je kunt op de titel van de film of serie klikken, dan kom je onmiddellijk bij de trailer terecht.
Laat ons ook gerust weten naar welke film/serie jij naar uitkijkt in het jaar 2016.


Series




De serie is gebaseerd op het gelijknamige stripboek van Vertigo. Lucifer – gespeeld door Tom Ellis – doet afstand van zijn positie in de hemel. Maar goed ook, want hij is daar erg ongelukkig en verveelt zich stierlijk. Hij reist terug naar de Aarde en helpt de politie van Los Angeles met het inrekenen van criminelen. Vanuit de hemel wordt er een oogje in het zeil gehouden.


_______________________________________________________________________________________________________



De serie draait om een groep slaven die plannen maken om weg te vluchten van een plantage in Georgia. De vluchtroute bestaat uit een gevaarlijke 600 mijl. Ze worden geholpen door een echtpaar die tegenstanders van slavernij zijn. Er ontstaat een gevaarlijk kat- en muisspel tussen de slaven en de mensen die hen koste wat het kost terug op de plantage willen hebben.



_______________________________________________________________________________________________________



De blonde jongen uit de trailer ( Austin Butler) speelde Sebastian in the Carrie Diaries. De serie speelt zich duizenden jaren in de toekomst af. De wereld die wij kennen is volledig vernietigd. In het verhaal volgen we de elfenprinses Amberle, de half mens en half elf Will en een mens genaamd Eretria. Ze hebben één gezamenlijke missie: the Four Lands redden van de ondergang door een leger van demonen. De serie is gebaseerd op de fantasy-boekenreeks van Terry Brooks.


_______________________________________________________________________________________________________



Na de gelijknamige film van The Mortal Instruments worden de avonturen van Clary Fray en de schaduwjagers verder gezet in een gloednieuwe serie, die we in januari mogen verwachten. De serie draait rond de Schaduwjagers, een ras van half-engel half-mens, die tegen de demonen vechten. Ze zijn onzichtbaar voor gewone mensen, maar op een avond ziet de 15-jarige Clary Fray drie Schaduwjagers die een demon vermoorden en al snel wordt ze helemaal opgezogen in hun wereld.


_______________________________________________________________________________________________________



Westworld ' is een donkere odyssee over het aanbreken van kunstmatige bewustzijn en de toekomst van de zonde.
Westworld is gebasseerd op de gelijknamige film die voor het eerst te zien was in 1973.



_______________________________________________________________________________________________________
Films



Eindelijk komen we te weten wat er nu precies achter de muren schuilt. Opgelet! Allegiant krijgt geen part one en part two, maar het allerlaatste deel van de Divergent Serie zal Ascendant heten en die komt uit in Maart 2017


_______________________________________________________________________________________________________



De eerste golf: alle elektriciteit valt uit
De tweede golf: een enorme tsunami
De derde golf: een afschuwelijke epidemie
De vierde golf: achterdocht – wie kun je nog vertrouwen?
De vijfde golf…
De zestienjarige Cassie heeft niemand meer: haar ouders zijn als gevolg van de buitenaardse invasie overleden en haar broertje Sam van vijf is meegenomen door een groep militairen, zogenaamd om hem te beschermen. Op de vlucht voor de buitenaardse wezens, wil Cassie koste wat kost Sam redden. Maar hoewel ze zich had voorgenomen om niemand meer te vertrouwen, kan ze het niet alleen…



_______________________________________________________________________________________________________



Sarah is wanhopig opzoek naar haar tweelingzus Jess, die van de aardbol blijkt verdwenen te zijn. Sarah krijgt te horen dat haar zus ergens in het Japanse bos zou zitten maar het bos draagt een vloek met zich mee. Kosten wat het kost blijft Sarah erbij dat ze haar zus moet zoeken en na verschillende waarschuwingen om het bos niet te betreden, treedt ze het toch binnen. Ze wordt geconfronteerd met hetgeen waar iedereen zo bang voor is en Sarah heeft problemen om de werkelijkheid en de dingen die er niet zijn uit elkaar te houden.



_______________________________________________________________________________________________________



De fantastische wereld van Sneeuwwitje en The Huntsman onthult het lot van The Huntsman Eric en Koningin Ravenna en hoe diep en gevaarlijk ze eigenlijk met elkaar verworven zijn.


_______________________________________________________________________________________________________



Een film over hoe een moeder haar zoon verliest door een ongeluk en hoe ze vecht met haar gevoelens voor haar dochter en man. Ze zoekt uit of er een ritueel bestaat om van haar dode zoon afscheid te kunnen nemen, maar ze mag absoluut de deur tussen de wereld van leven en dood niet openen. Dit mislukt echter en dit gaat ten koste van haar dochter. Haar dochter heeft namelijk contact met haar dode broer. Ze beseft dat ze nu iedereen en haarzelf moet beschermen tegen de duivel die ooit haar liefdevolle zoon Oliver was.


_______________________________________________________________________________________________________

“Fantastic Beasts and Where to Find Them” begint in 1926 als Newt Scamander zijn wereldwijde excursie voor het vinden en vastleggen van een bijzondere collectie fabeldieren net heeft afgerond. Wat een simpele tussenstop in New York had moeten worden, loopt volledig uit de hand door een No-Maj (Amerikaans voor een Dreuzel) genaamd Jacob, een magische koffer, en het ontsnappen van een aantal van Newt’s fabeldieren, die wel eens problemen zouden kunnen veroorzaken voor zowel de tovenaars- als de No-Maj wereld.
Op 17 november is het zover. Dan mogen we de nieuwe film, gebaseerd op het heel het Harry Potter universum van J.K. Rowling, bewonderen in de bioscoop. Wij hebben alvast de Nederlandse trailer voor jullie opgezocht. Ik zou zeggen ENJOY !!!!



_______________________________________________________________________________________________________

Reageer (3)

  • Aemond

    Lucifeeeeeeeer <3
    Heb de pilot al gezien hehe. Sowieso een geniale serie.

    8 jaar geleden
  • Quapo

    The Forest <3

    Natalie Dormer is een fantastische actrice!

    8 jaar geleden
  • Laleah

    Jaaahh Fantastic beasts! (heart2)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen