Foto bij ||28||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Paardenvriend

    Louis is echt zo grappig! :3

    7 jaar geleden
  • Writex83

    Louis is leuk als hij dronken is.

    Louis kuste graag mensen op de mond anders riep hij het hele huishouden bijeen omdat hij zijn zin niet kreeg.

    Arme Niall, aangezien hij Louis veilig en wel thuis wilt brengen.
    Nu maar hopen dat hij zelf weer veilig thuis kan komen of veilig terug naar het feest kan gaan.
    Hoe dan ook, even een scene zonder ellende. Afgezien van dat hij claustrofobisch is.

    xxx

    8 jaar geleden
  • Iluna

    We weten allemaal wiens lichaam je wel wilt, Niall... Hehehehe...
    Hum, dus... Weer een zalig stukje dit!
    Ik vind zatte Louis wel behoorlijk schattig, eigenlijk.
    Toch ben ik een beetje verdrietig, want nu heb ik de drie hoofdstukjes gelezen en moet ik weer wachten op het vervolg... :( Maar ik wacht geduldig, zeker op een prachtverhaal als dit!
    Kerstvakantie is blok, dus daarbuiten heb ik niet al te veel gepland...
    Jullie? :)
    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Ik heb zo het gevoel dat hij die enge mannen weer gaat tegenkomen...
    Vraag me niet waarom!
    En zatte Louis is altijd leuk xD
    Wauw, dit was echt zo'n leuk hoofdstukje! Echt waar, jullie zijn toptalenten! Ik geniet echt van elk hoofdstuk, elke woord, elke letter die jullie schrijven!
    En ik verlang zooo naar de kerstvakantie! Niet normaal! Tot nu toe heb ik nog niets gepland, enkel uitslapen, en misschien mijn theorie van autorijden halen.
    Hebben jullie iets gepland?
    xxx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen