Foto bij ||29||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Writex83

    Ach ja, je weet wat ze zeggen. Er is een dunne lijn tussen haat en liefde.
    En Harry was niet bezorgd om Louis maar om Niall.
    Want hoe je het ook ziet, Niall is degene die achtervolgt wordt en alles.
    Het is Niall die beschermd moet worden.
    Dit komt puur omdat Harry anders alle mogelijkheden heeft om of Niall pijn te doen, of iets met Louis, Liam en Zayn te doen. Wat hij dus niet doet.

    Ik blijf bij mijn conclusie dat Harry Niall moet beschermen want waarom wil je anders ergens "infiltreren".

    xxx

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Ooooh, eindelijk!!
    Ik vond het eigenlijk echt wel lief, ondanks hun ruzie!
    Inderdaad wel super onverwacht, maar daarom niet minder leuk. Integendeel... ;)
    Maar Harry blijft zo mysterieus, hé... En sowieso dat hij weer in Nialls kamer was!!
    Met mij alles ook super! En ja, kerstvakantie = blok, dus dat is ongeveer het enige wat ik dan gepland heb!! xD
    Superstukje!!
    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Wow van een plot twist gesproken! Die had ik even niet zien aankomen! Wat jammer dat ze na de kus niets meer zeiden! Hierna gaat Harry sowieso weer doen alsof er niets gebeurd is...
    Maar de kus was perfect! Zo mooi beschreven ook!
    He, nu weten we trouwens nog niet waarom Harry Niall achtervolgde...
    Stiekem was Harry bezorgd om Niall, bang dat Niall weer achtervolgd werd... Sowieso!
    Met mij gaat alles goed, zeker na dit fantastische hoofdstuk! Met jullie?
    Xxx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen