*Deel 20...<3

Tom pov.
“Omdat je vervelend bent.” Zegt ze en gaat rechtop zitten. Damn, ze geeft zich echt niet snel gewonnen. Ik wil nog wat zeggen, maar ze staat al op en loopt naar de keuken toe. Wacht maar, meisje. Straks zal je me smeken om je mee naar mijn slaapkamer te nemen.
Ik haal de dvd uit de dvd-speler en houd ondertussen de deur naar de keuken goed ik de gaten. Ze blijven wel heel lang in de keuken. Ik loop naar de deur toe en leg mijn oor ertegen aan. Vlagen van het gesprek tussen Esther en Bill vang ik op. Iets over tekeningen, over mij. Een paar keer hoor ik mijn naam vallen. Natuurlijk, ga maar klagen bij mijn broertje.
Ik hoor gerommel en zie de deurklink naar beneden gaan. Ik ren terug naar de bank en doe net alsof ik daar de hele tijd al zat en tv keek.
Gelukkig, net op tijd zit ik op de bank. Bill en Esther komen lachend de keuken uit en ploffen weer neer op de bank bij mij. Esther weer zo ver mogelijk bij me vandaan. Wacht maar, over een paar dagen is ze van mij!

Reageer (2)

  • xMexTomx

    Zoo, Tommie heeft plannen. Ben benieuwd of Esther zich eraan overgeeft.
    xx

    1 decennium geleden
  • VampireMouse

    oeww tom heeft plannen xD!!!
    sexy xD :P!!^^
    alleen ester don't like it I thing so :P
    verder hea :D:D:
    als je tijd heb :D
    XXXhouvnje!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen