Foto bij ||30||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Writex83

    Tja, er komt een moment dat je het beu bent om zelfs maar de bekvechten.
    Dus een keertje geen actie of drama tussen Niall en Harry is welkom voor de afwisseling.
    En Niall, slik een aspirientje, ga op tijd naar bed en neem wat tijd voor jezelf.
    Niemand die voor je zorgt dus dat moet je zelf doen. Je zult zien dat je dan snel wat opknapt.

    En wie weet wat die kus verandert heeft voor hen beide. Dat ze gevoelens hebben voor elkaar is duidelijk.
    Nu nog even uitzoeken wat voor gevoelens. Maar handig is het niet voor Harry. *Harry Pov??*

    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Oh, Harry die Niall een compliment geeft... Volgens mij heeft er zojuist een wereldwonder plaatsgevonden!
    Hopelijk wordt Niall niet ziek... Om de één of andere reden heb ik het gevoel dat er meer aan de hand is met Niall... Ik weet niet wat het is. En Harry die vriendelijk is, vertrouw ik nou ook niet helemaal. (Ik vertrouw Harry in het algemeen eigenlijk niet, maar goed xD)
    Oh, dit stukje was geweldig! Jullie schrijven echt zo mooi, en ik geniet echt van elk stukje! Je schrijven super!
    Xxx
    Snel verder!

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Nu doet Harry wel vreemd, vind ik...
    Misschien betekende die kus heel veel voor hem. Dat zou wel enorm schattig zijn!
    Maar ik heb zeker weten weer genoten van dit stukje!! Het was weer even geweldig als altijd!
    Ik heb het gevoel dat ik in herhaling val, maar dit verhaal is echt zo prachtig. Hoe jullie alles beschrijven, de spannende verhaallijn... Ik ben altijd zo bij als ik zie dat er een nieuw hoofdstukje is!!
    xxx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen