Foto bij ||31||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Writex83

    Moet je maar beter voor jezelf zorgen, Niall, dat komt er van.
    En hoe goed je ook met je vrienden (die je ook als broers ziet) om gaan, soms een avondje voor jezelf nemen, is geen straf. Eigenlijk eerder een aanrader. Je moet ook aan jezelf denken.

    Nou goed, hopelijk is hij snel weer beter.
    En Harry, nu moet je beter opletten want nu is hij zwakker dan anders. Niall ging ook niet tegen je in toen je hem naar bed bracht.

    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Arme Niall! Hopelijk wordt hij snel beter!
    En Harry is zo lief! Je zou het bijna niet geloven dat hij arrogant kan zijn. Bijna.
    Wauw! Telkens kijk ik zo hard uit naar jullie hoofdstukjes - ondanks ik zo weinig tijd heb - jullie maken echt telkens mijn dagje beter!
    Jullie schrijven geweldig, en al die reacties verdienen jullie maal duizend!
    Met mij gaat het ça va! Met jullie?
    Xxx

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Oh nee, arme Niall! :( Wel lief dat Harry voor hem zorgt!
    Ook al is het vreselijk dat hij ziek is, het komt op die manier wel mooi uit...
    Goh, alweer een superstukje!!
    Hoe doen jullie dat toch? Jullie verhaal zal nooit vervelen, dat weet ik zeker!!
    En jullie verdienen de reacties meer dan wat dan ook! Met zo'n verhaal zouden jullie alle kudo's en reacties ter wereld moeten krijgen!
    Met mij alles goed, behalve dan het feit dat het blok is en de examens eraan komen... :(
    Met jullie?
    En nu snel het volgende stukje bijlezen!
    xxx

    8 jaar geleden
  • NiallJamesPayne

    Hè bah niet ziek worden niall!!
    Ik heb de vorige stukjes een beetje globaal gelezen maar vanaf nu zit ik er weer helemaal in!!

    Eventjes late reactie maar NARRY KISS WOOOOOOOOOO

    Oke dat was een paar hoofstukken terug maar dat maakt niet uit

    BIJNA KERSTVAKANTIE OMDG OMFG OMDF
    I CANT WAIT

    al heb ik een mega schoolplanmimg klaar liggen er staan ook leuke dingen gepland :)
    Hoe ziet jullie vakantie eruit??

    Xxxxx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen