Foto bij De newbie van de maand

Storytimex (Bianca) is één van de nieuwe Q leden op Quizlet! Geef haar maar een warme welkom hier op Quizlet!

Wie ben jij op Q?
Op Q vinden de mensen mij onder Storytimex, maar de naam waarmee ik geboren ben is Bianca.

Vertel eens iets over jezelf?
Eens zien, er valt geen heel boek over mij te vertellen, maar momenteel ben ik 20 jaar oud, woon ik samen, heb ik een hondje en werk ik als parttime schoonmaakster. Hier heb ik overigens niet voor geleerd, dat was namelijk de studie particuliere beveiliging (een stoer kind dus hahaha) maar helaas kan ik hier nog niet werkzaam in zijn vanwege een bijbehorend niet behaald diploma.

Hoe heb jij Quizlet gevonden?
Toen ik de leeftijd van 16 had heb ik Quizlet via Facebook gevonden. Ik heb sindsdien meerdere profielen gehad, maar vanwege het samenwonen ben ik een tijdje gestopt, maar I am back.

Wat vind je tot nu toe van Quizlet?
Wat ik tot nu toe vind van quizlet is dat ik het altijd al leuk heb gevonden om je fantasie los te laten in verhalen,.Quizlet biedt daar de unieke kans voor en je kunt het delen met anderen die het kunnen gaan volgen om niks te missen. Het mindere vind ik alleen wel dat het veel verhalen over bekende 'mensen' / ' dingen' zijn en de verhalen die helemaal zelf verzonnen zijn niet zoveel aandacht trekken (ook ik schrijf verhalen over bekende dingen, dus begrijp me niet verkeerd en het is mijn mening natuurlijk) Verder vind ik de personen op Quizlet erg vriendelijk .

Wat verwacht jij van Quizlet?
Wat ik ervan verwacht is veel plezier en natuurlijk mensen die de verhalen leuk vinden en meelezen.

Wat vind je tot nu toe het leukste onderdeel van Quizlet?
Story's natuurlijk.

Heb je al een story gevonden die je aan andere kan aanraden?
Nog niet maar er gaan er geheid wat komen. Op mijn eigen na natuurlijk hahaha.

Heb jij al een creatie gemaakt of wil je dat nog maken?
Momenteel ben ik bezig met mijn eerste genaamd Once upon a time - HP

Heb je al andere mensen van Quizlet ontmoet?
Nog niet (natuurlijk wel de welkom op Q berichten die ik erg lief vond)

Mooie afsluiter van je interview?
Nou, blijf schrijven, maar ook lezen natuurlijk, positieve feedback is bij iedereen welkom neem ik aan en bedankt voor het lezen

XXX Storytimex aka Bianca

Als jij een nieuw lid bent op Quizlet, dan kun je AngelFall een berichtje sturen.

Reageer (1)

  • 160917

    Welkom op Quizlet!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen