Foto bij ||33||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Writex83

    Ja, daar heeft zijn vrienden gelijk in. Een wedstrijd is nog te veel van het goede.
    Weliswaar, zou Niall wel met een paar oefeningen van de training mee kunnen doen.
    In beweging blijven is juist gezond en goed voor zijn enkel.

    En foto's selecteren van het voetbalteam met Zayn en Harry. Als dat maar goed gaat.
    Dus Zayn, niet zomaar weg gaan. Harry gedraagt zich voor een keertje maar hoe lang gaat dat nog duren. (:

    xxx

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Ik ben zo blij dat Niall terug beter is! Ook al is hij hier enkel een personage, ik zat toch met hem in!!
    Die lieverd...
    En dan Harry, zucht... Ik snap je wel hoor, Niall, ik zou me ook zo voelen bij hem.
    Zeker als hij zich zo intimiderend gedraagt! Wel sexy natuurlijk...
    En die foto's selecteren wordt volgens mij ook nog leuk. ;)
    Ooh, de Karaoke! Daar gaan we weer, ik zal hem nog maar eens bekijken, WANT HET IS PERFECTION!
    Net zoals dit verhaal, trouwens!
    Eerst toch nog het volgende stukje lezen (enige voordeel van geen tijd te hebben om op tijd bij te lezen)...
    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Oh oh! Niall gaat met Harry fotograferen!!! Dat gaat wat worden! (We vergeten Zayn even)
    Gelukkig is Niall al wat beter! En Harry begint manieren te krijgen xD (Wereldwonder meldt zich)

    Dit hoofdstukje was echt geweldig! Jullie hoofdstukken zijn echt goud waard!
    Geweldig verhaal, geweldig beschreven!

    xxx
    Snel verder!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen