Foto bij ||35||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Writex83

    Hahaha, juist om hem te beschermen, wilt Harry niet te veel zeggen.
    Niall, jongen, het is voor je eigen bestwil. Anders moet Harry nog bekennen dat hij gevoelens voor je heeft.
    Dus, mijn theorie is dat die mannen er of voor Niall zijn of achter Harry aan zitten.
    Ik vraag me af hoe ver ik er naast zit. (:

    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Mhemeeh.. En ik die dacht dat Harry veranderd was, ik die dacht dat Harry eindelijk vriendelijk werd, ik die dacht dat er een wereldwonder had plaatsgevonden...
    Niets van dat alles lijkt waar te zijn, alsof ik het gedroomd had...
    Ik had zoveel complottheorieën in mijn hoofd, maar volgens mij is er geen enkel dat daadwerkelijk klopt...
    Misschien is Harry een crimineel. Misschien is Harry... Aaaaggghhhhhhh ik weet het gewoon niet! Jullie hebben me compleet verward, compleet overdonderd door dat laatste stukje. Ik dacht dat Harry Niall wilde meenemen naar de foto's, en daar nog iets bespreken ofzo. Of misschien wel kussen. Maar nee, wat doet Harry? Hij gaat Niall bedreigen...
    Hopelijk zijn al die bedreigingen gewoon om Niall bang te maken, en niet meer, al vrees ik ervoor...

    Jullie kunnen zo geweldig schrijven, zo geweldig goed de spanning en romantiek opbouwen!
    Ik wou dat ik zo kon schrijven...

    Jullie ook prettige feestdagen, en veel succes met blokken/genieten van jullie vakantie!

    Oh, en die reacties die verdienen jullie! Jullie zouden echt duizenden reacties moeten krijgen, want dit verhaal is echt goud waard!

    xxx
    (H)

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Oh, ik ben zo verward nu!!! Allemaal verschillende complotten gaan door mijn hoofd...
    WAT VERBERG JE, HARRY??
    Wel weer een fantastisch stukje, zeg!! Echt zalig hoe jullie die spanning kunnen opbouwen!
    En ja, een vriendelijke Harry zie ik zeker zitten! ;)
    Ik ben wel bezorgd om Niall... Hopelijk staat hem niets te ergs te wachten!!
    Jullie ook een zalige tweede helft van de vakantie en prettige feestdagen!!
    xxx (H)

    8 jaar geleden
  • NiallJamesPayne

    (H)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen