Foto bij 01

Daar zit ik dan in Starbucks als mijn telefoon afgaat. 'Met Rewina' 'Met Simon, ik wil dat je naar kantoor komt, ik wil wat met je bespreken.' 'Ik kom eraan.' Ik pak snel mee tas en vertrek uit Starbucks. Als ik bij Sony aankom dan loop ik gelijk door. Eenmaal in zijn kantoor zie ik Simon niet zitten, dus ga ik maar leren voor mijn examens. Als ik eenmaal bezig ben zie ik opeens Simon met 5 jongens en 1 bodyguard binnenkomen. Als ze binnen zijn laat ik mijn blik over de jongens en bodyguard glijden. Als ik in de ogen van de bodyguard kijk dan weet ik gelijk wie het is. 'He Simon, wie zijn dat?' 'dit zijn de jongens van One Direction.' 'dit zijn: Harry Styles, Liam Payne, Louis Tomlinson, Niall Horan en Zayn Malik.' 'En dit is-' 'Dat is rewien hij is 27 en had 2 broertjes en een zusje.' rewien kijkt mij gelijk raar aan. 'Uhm dat klopt niet, ik heb 2 broertjes en 2 zusjes.' 'nee dat had je, je hebt nu alleen nog maar je jongste zusje. Je ouders, 2 broertjes en zusje zijn overleden.' 'maar hoe weet jij dat dan??' 'dat komt omdat ik je jongste zusje ben.....'





he ik hoop dat jullie het leuk vinden. Please zet iets in de reacties

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen