Foto bij Harry Potter

^^





Did you know?

During the filming of the kissing scene between the horcrux versions of Harry and Hermione in the final film, Rupert Grint was removed from the set for laughing too much.












____________________________________________________
Daar staat Hermione dan, met een blinddoek om haar hoofd en een jongen naast zich, waar ze nu al 5 jaar mee samen is.
'Ron, waar gaan we heen?' Vraagt Hermione verbaasd, voelend aan de blinddoek voor haar ogen. Ron lacht alleen zachtjes en mompelt: 'Je zult wel zien.' Verdwaasd volgt Hermione hem maar, een beetje wantrouwig. 'Relax, zo erg is het niet.' Grinnikt Ron, maar een beetje zenuwen klinken door in zijn stem. Hermione wordt ook steeds zenuwachtiger, waarom alle mysterie? Haar arm wordt vastgepakt en met een korte waarschuwing: 'We gaan verdwijnselen', wordt ze met een enorme kracht verdwijnselt. Eindelijk wordt de blinddoek vor haar ogen weggedaan en ze kijkt knipperend met haar ogen om zich heen. 'Waar zijn we, Ron? Het is hier.. Prachtig.' Ze staan in een groot bloemenveld, met duizenden bloemen, van madeliefjes tot rozen. Ze draait zich om naar haar vriendje maar die zit- tot haar schrik- op eén knie. 'Hermione, we zijn nu 5 jaar samen, en ik wil niets liever dan mijn leven met je doorbrengen. Wil je met me trouwen?' Ze hoeft niet lang na te denken en zegt met een gilletje: 'Ja, ja natuurlijk wil ik dat!'

--
Oke ik weet niet of je Ron en Hermione shipt enzo, dus als dat niet zo is sorry- maar ik heb het zelf geschreven en het ging niet heel erg vlot hahah

Reageer (1)

  • Laleah

    Jaaa ik ship die twee zeker!!! (heart2)
    En dat weetje, omg dat wist ik heel niet!! Vet grappig :')

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen