Foto bij Hoofdstuk nr. 13 - He's such a player.

I wonder if all those girls think he really loves them.


Deze is redelijk saai ,p

Next day, Middagpauze.[/i]

Abby Pov.

We zaten weer onder onze boom, te genieten van de zon. Niemand zei iets, maar dat was juist wat ons zo close maakte. We begrepen elkaar zonder woorden, we hoefden elkaar alleen maar aan te kijken om iets duidelijk te maken.
En dan had ik het nu over Thomas en mezelf, want momenteel waren Cedric en Chelsey aan elkaar vastgekleefd. Met superglue dan nog wel, als je snapt wat ik bedoel.
Ik had ze nog niets verteld over Tom & Bill, en dat kwam door het feit dat ik gewoonweg de kans nog niet had gehad.
Ondertussen had ik er beter over nagedacht en besloten om niets te zeggen. Nog niet althans.
Thomas was aan het gluren naar een groepje meisjes aan een van de houten tafeltjes die op het gras stonden. De meisjes waren heel de tijd aan het giechelen en deden teken dat Thomas naar hen moest komen.
Hij sprong op, maar aarzelde en wierp een blik op mij.
'Vind je het erg dat ik...' begon hij.
Ik schudde met mijn hoofd en wuifde met mijn hand.
'Go get them, Tiger.'
Hij lachte, gaf me een high five en liep naar de meisjes toe.
Ik vroeg me af of die meisjes wisten van Thomas' reputatie.
Namelijk een keer in bed en daarna weet hij niet meer wie je bent.
Het klinkt misschien grof, maar het is wel zo.
Hoe ik dat zo zeker weet?
Omdat ik achteraf de hele boel op me afgestuurd krijg, waarom hij hen niet had teruggebelt en zo van die dingen.
Ik had hem er ooit eens over aangesproken.
Toen had hij me uitgelegd waarom hij zo omging met meisjes.
Hij had gezegt dat hij gewoon geen zin had in een vaste relatie, zoveel mogelijk fun wou maken en van het leven genieten.
Flauw excuus als je het mij vraagt. Een relatie betekende toch niet direct dat je leven opeens saai geworden was?
Maar ja, ik had niet echt zin in ruzie met een van mijn beste vrienden dus had ik er verder maar over gezwegen.
Met één oog keek ik naar Thomas, die hoogstwaarschijnlijk met het meisje voor hem stond te flirten. Een gevoel van medelijden kwam in me op. Volgende week zou dat meisje, huilend en met haar vriendinnen rondom haar, naar me toekomen en vragen waarom Thomas haar zo plots negeerde.
Misschien zou ik toch nog eens met Thomas moeten praten over die dingen.


Na school.

Opgelucht stapte ik uit de bus.
Ik was in een vrolijke bui, want morgen was het pedagogische studiedag. Dat betekende dus GEEN school! En mama zou moeten gaan werken, waardoor ik dus helemaal alleen thuis zou zijn. Een perfect moment om mijn beste vrienden langs te laten komen en er een chill dage van te maken!
Ik had besloten om mijn gezelschap niet op te dringen aan mijn nieuwe buren. Het was echt leuk geweest gisteren, maar ik wou niet nog meer profiteren van hun gastvrijheid.
Ik passeerde Ruben's huis en probeerde naar binnen te kijken, maar de gordijnen waren gesloten.
Ze moesten er toch ooit eens uitkomen?
Om boodschappen te halen of zo?
Ik haalde mijn schouders op en ging mijn huis binnen.

Reageer (6)

  • StarXKaulitz

    IK WIL BILL!!
    IK WIL BILL!!
    IK WIL BILL!!
    IK WIL BILL!!
    IK WIL BILL!!

    Ich liebe Bill(H)

    1 decennium geleden
  • Belgravia

    I wanna Kaulitz
    I wanna Kaulitz
    I wanna........(make your choice) a Kaulitz..

    -lacht zachtjes-

    Snel verder :-P

    1 decennium geleden
  • WildIsTheWind

    Heel snel verder
    <3<3<3

    1 decennium geleden
  • Jerauhl

    snel verder! :Y)

    xx. (flower)

    1 decennium geleden
  • lienerd

    weiter!
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen