Foto bij 02

Sorry sorry sorry dat ik niet zo lang meer heb geschreven. Maar ik moet ook nadenken voor wat ik ga schrijven.
Please forgive me!

Als ik dat gezegd heb dan kijk ik gelijk naar beneden. 'Maar hoe zijn onze ouders, broers en zus overleden dan?' 'auto ongeluk' mompel ik. 'En ik heb ook de voogdij over mezelf.' 'Maare andere onderwerp waarom moest ik komen Simon?' 'oh uhm ja... jij moet met de jongens op tour voor altijd' Als Simon dat zegt worden mijn ogen groot en valt mijn mond open. 'VOOR ALTIJD, wat bedoel je daar nou weer mee?!' Simon zucht luid. 'Als de jongens op tour gaan dan moet jij mee' nu ben ik de gene die zucht. 'Oké ik doe het. Maar mag ik nu gaan, ik heb morgen mijn laatste examens en ik wil graag slagen.' ' uhm ja ga maar' zegt Simon. Zo snel als ik kan pak ik mijn spullen, geef Simon en de jongens van One Direction een hand. Maar Rewien, hem negeer ik totaal. Als ik ze allemaal gehad heb wil ik me omdraaien maar iemand mijn pols vastpakt. Met een ruk draai ik me op. Gelijk als ik zie wie mijn pols vast heeft wordt ik boos.'waarom sloeg je mij over?' vroeg rewien verbaast. 'Waarom jij vraagt mij waarom? Denk eens goed na, jij bent op ben 12e verjaardag weggegaan terwijl iedereen het leuk had. Toen ik jou brief vond op mijn kussen heb ik alleen maar gehuild. Ik heb daarna mijn verjaardagen niet eens gevierd!' ondertussen stromen de tranen als een rivier over mijn wangen.


echt heel erg srry dat ik niet zo lang heb geschreven. XXX Siemran (siem)

Reageer (1)

  • FollowYourDream

    Dus de bodyguard is Rewiena's broer?
    Het lijkt me trouwens een leuk verhaal! Mijn abo heb je (:
    Xxx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen