Opdrachten
[justify]Opdracht 1
Voor de eerste opdracht wil ik dat jullie deze Character Sheet invullen. Het is een grote opdracht, en jullie krijgen dan ook twee weken de tijd voor deze opdracht, vanaf het moment dat er minimaal vijf deelnemers zijn. Er zijn bij deze eerste opdracht al redelijk wat eisen, ten eerste wil ik dat je personage tussen de 20 en de 30 is, niet ouder, niet jonger. Nog een eis is dat alle personages een tweelingzus/tweelingbroer hebben. Op deze manier kan ik namelijk ook goed kijken naar hoe origineel jullie zijn. De tijd waarin je character woont is het heden, en je dient niet perse een faceclaim te hebben. Daarnaast dient je personage in het Nederlands geschreven te zijn. De lijst hoef je hiervoor niet persé te vertalen, enkel als je dit wilt. Ik wil ook dat je alles zo zorgvuldig mogelijk uitschrijft. Natuurlijk helpt de invullijst hier al bij, maar ik wil niet dat je bij de geschiedenis van je personage steeds maar enkele woorden gebruikt, om het zo maar even te zeggen. Je personage moet dus minimaal 4000 bevatten, exclusief de categorieën, vragen en eventueel gebruikte codes. Er zit een maximum van 10000 woorden op.
Creativiteit: 20
Spelling en Grammatica: 10
Aan de opdracht gehouden: 40
Opmaak: 10
Realisme: 20
Deadline: 7 dec. 2015 — 12.00
Deadline uitstel aanvragen: 5 dec. 2015 — 12.30
Deadline uitstel: 10 dec. 2015 — 13.00

Opdracht 1
Opdracht twee al weer! Voor deze opdracht wil ik dat jullie uit de lijst hieronder een combinatie kiezen, bijv. 1Aa]. Iedere keuze die je maakt, staat ergens voor, en hiermee wil ik dus dat je een personage in elkaar zet. Hoe je dit doet is helemaal aan jou. Je mag een lijst opstellen en invullen, maar als je een ander origineel idee hebt mag je dit er ook in verwerken. Daarnaast wil ik dat jullie eens goed nadenken over of je meer mannelijke of vrouwelijke personages maakt, en een personage maakt van het tegenovergestelde geslacht. Als je dus bijna altijd een vrouw maakt, wil ik dat je een man maakt. Je inzending moet tussen de 1000 en de 3500 woorden bevatten, niet meer, niet minder. Naast de lijst wil ik ook dat je nadenkt over wat je zelfs zou willen verbeteren, of wat voor'n personage je nog eens zou willen maken. Ik wil dat je dit dan ook samen met je inzending verstuurt naar mij! Of je dit stuurt telt mee in de beoordeling!
Leeftijd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
Nationaliteit
A
S
D
F
G
H
J
K
L
Z
Beroep/Opleiding (licht aan de leeftijd van je personage, voor beide is er bij elke letter 1!)
q
w
e
r
t
y
u
i
o
p
Drie karaktereigenschappen
!
@
#
$
%
^
&
*
(
]
Creativiteit: 25
Spelling en Grammatica: 10
Aan de opdracht gehouden: 40
Opmaak: 5
Realisme: 20
Deadline: 23 dec. 2015 — 12.00
Deadline uitstel aanvragen: 21 dec. 2015 — 12.30
Deadline uitstel: 26 dec. 2015 — 13.00

Reageer (2)

  • Gashina

    3Sy#

    Bij mij staat het aantal geslachten wel gelijk dus ik heb geen idee of ik een man of vrouw ga maken :')

    8 jaar geleden
  • Ascian

    4Gw*, of moet ik het ergens anders opgeven?

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen