Deze maand had Scintellare een vraag voor Trees. Het ging over haar profielfoto;

''Waarom heb je je profielfoto veranderd?''


Trees heeft op deze vraag geantwoord, maar wat? Dat lees je hieronder;

Hey!

Wat een verrassing haha. Ik zou niet weten waarom iemand geïnteresseerd zou zijn in mijn profielfoto-habbits, maar oké. :') Mijn profiel staat in het teken van mijn favoriete band Twenty One Pilots. Eerst had ik deze profielfoto (klikkie) gekozen omdat ik het een hele lieve foto vond van één van de bandleden. Bovendien had hij mooie kleuren die bij de rest van mijn profiel paste. Later kwam ik toevallig een andere foto (nog eens klikkie) tegen - mijn huidige profielfoto - en ik was meteen verliefd. Het is een fanart van de andere bandlid Josh en wat ik er zo mooi aan vind is zijn haren (dat zie je helaas niet zo goed op het formaat van mijn profielfoto). Josh verft zijn haren om de haverklap in een vreemde kleur en dat vind ik zo gaaf. In deze fanart heeft hij de drie meest gebruikte kleuren in zijn haar en nou ja, het is echt een mooie tekening geworden. Daarnaast hou ik van vernieuwing af en toe, dus toen besloot ik hem te veranderen!




Heb je nu zelf een vraag voor een user, en zie je deze graag beantwoord in het QMagazine? Zendt je vraag in via PB bij Dorneget, en wie weet staat jouw vraag (met antwoord) wel in de volgende editie!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen