Foto bij For Starters - 17

Hay liefjes! Eindelijk weer een stukje. Het zijn drukke feestdagen geweest en ik hoop dat jullie geweldige kerstdagen gehad hebben :) Voor deze week waarschijnlijk het laatste stukje, aangezien ik ga verhuizen (whoop!) en een geweldig nieuwsjaarsfeest op de planning heb! Dus alvast een geweldige jaarwisseling! En als het gaat om goede voornemens voor 2016, één daarvan is voor mij dit verhaal helemaal afronden. Dus ik ben niet van plan binnenkort te stoppen ;).

@Green245, haha heel goed een zelfversterkend effect! Dank je wel!

@magiclove, Dave is best schattig soms. Een beetje onhandig alleen ;)

@katl1, ik vind het niet raar, want om eerlijk te zijn vind ik ze ook heel schattig.. Dave is ook beschermend, wat extreem misschien soms maar hij is zeker beschermend.

@EvilDaughter, haha die dominante momentjes zijn precies wat het verhaal zo leuk maakt om te schrijven :p

@girlicious, aah wat een heerlijk lange reactie weer, super lief dank je wel! Met mate is altijd goed, dus dat is mooi. Jep, laatste hoofdstukje en dan gaat de actie komen. Ben benieuwd hoe dat gaat vallen! Haha Dave is gewoon erg bezitterig. Nee, May is niet van publiekelijk. Dat klopt ook, ik ga ook door naar een super leuke nieuwe plek. Maar ik haat afscheid nemen :P.

Nou lieverds, het laatste subhoofdstukje! :)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • NicoleStyles

    ik ben wel echt intens benieuwd hoe dit ooit af gaat lopen, hopelijk schrijf je een keer verder <3

    2 jaar geleden
  • jeanineb

    Ik ben zo benieuwd hoe het verder gaat! Hopelijk schrijf je het verhaal ooit verder!

    5 jaar geleden
  • Teal

    Aaaah zo jammer dat dit het laatste hoofdstukje is..

    7 jaar geleden
  • Assietje

    Dit was weer een leuk hoofdstukjeee!! Maar ook de laatste? Ik zou zo graag willen weten wat hierna komt!

    7 jaar geleden
  • Luckey

    oh god!!!
    ingewikkeld soms allemaal
    snel verder please :D

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen