De meiden zijn bij Princes Celestia geroepen, omdat Twist er weer is en hij heeft weer de elementen van harmonie.

Princes Celestia: Twilight Sparkle, jullie moeten twist verslaan en deze keer voor goed.
Fluttershy: Maar hij zou aardig worden.
Princes Celestia: Blijkbaar niet.
Rainbow Dash: Oh zei is toch ook zo Naïf he.
Twilight: We hebben lang niks meer van hem gehoord, en nu gaat hij weer op het slechte pad.
Rarity: Die Twist heeft echt geen smaak.
Appel jack: Twist zorgt weer voor chaos en jij maakt je druk om zijn smaak.
Pinkie Pie: Oh ik hoop echt dat hij weer die chocolade regen gaat maken.
Princes Celestia: Jullie moeten Twist voor eens en voor altijd verslaan.
Fluttershy: Maar, er zit toch nog iets goeds in hem.
Appel jack: Lief dat je zo denkt over hem, maar er zit niks goeds in hem.
Fluttershy: Oke, als jij het zegt. Jij bent altijd eerlijk dus.
Twilight: Heb je voor ons de Elementen van Harmonie?
Princes Celestia: Die heeft Twist weer meegenomen.
Rainbow Dash: Het gaat echt super makkelijk om die van hem af te pakken.
Appel jack: Oh ja, weet je nog de vorige keer met dat doolhof en zo? Wie vloog er nou weg?
Rainbow Dash: Daar kon ik niks aan doen en trouwens, wie loog er?
Appel Jack: Daar kon ik ook niks aan doen.
Fluttershy: Ik wil het er niet meer over hebben.
Rainbow Dash: Haha, en jij werd heel gemeen, en Pinkie Pie vond niks meer grappig, en rarity: Wilde alles hebben en Twilight gaf de moed op.
Raity: En wie was er niet meer loyaal aan ons? Jij dus.
Twilight: Sorry Prinses Celestia, maar ze zijn denk ik een beetje overstuur omdat Twist terug is.
Princes Celestia: Oke, maar jullie moeten dan nu weg en hem verslaan.
Hun alle zes: Doen we!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen