QWedstrijd van de maand!
Met Sinterklaas achter de rug is het nu natuurlijk bijna kerst! En wat is kerst zonder onze lieve huisdieren? Daarom is de QMagazine redactie super nieuwsgierig naar jullie kerst-huisdierenfoto's.
De prijs die ditmaal gewonnen kan worden heeft iets te maken met schattige dieren, dus doe vooral mee!

~ Een foto insturen kan tot 31 december 23:59 naar QMagazine
~ Inzendingen kunnen via een pb naar het QMagazine account toegestuurd worden.


Winnaar vorige editie:

De winnaar van de sinterklaasgedichten wedstrijd is...

*tromgeroffel*

Annemarije/Rudolf!
De sint is weer in het land maar wat is er toch aan de hand?
De pieten hun cadeautjes vielen allemaal van de bootjes
De kinderen vonden dat niet leuk, maar de ouders lagen ook zeker niet in een deuk
Want zij moesten het nu zelf betalen en daar zaten ze toch van te balen!
Het zorgde voor een glimlach op Sint zijn gezicht
want voor elkaar zorgen maakte hem heel erg goedgezind.


Gefeliciteerd! Bij deze een QCreatie, speciaal voor jou gemaakt. Omdat je zo van monatoetjes en stamppot houdt!
Klik!



Behalve onze QWedstrijd, zijn er nog meerdere wedstrijden aan de gang hier op Quizlet. Denk hierbij aan de Story of the Month, Quiz of the Month, Column of the Month, Poem of the Month en Image of the Month.

      Daarnaast is het deze maand ook stemmaand voor Story of the Year! Lees dus vooral de afgeronde inzendingen en breng je stem uit in dit topic!

      Maar niet alleen de crew houdt wedstrijden. De users kunnen er ook wat van! Hier een overzicht van nieuwe wedstrijden:

~ BIackburn - Themawedstrijd — The Character Creating Contest

Reageer (1)

  • Divide

    Die quiz is echt amazing. I laugh. Ik ben boerenkool! :Y)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen