Foto bij ||36||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Writex83

    Oké, wat ik eerder dacht. Harry is er om Niall te beschermen.
    Mogelijk omdat hij een nieuw doelwit is van iemand want de beste manier van beschermen is om dicht bij die persoon in de buurt te komen. Daarbij, heeft Harry verder niks op die school te zoeken.

    Net als dat Niall iedere keer ergens mee zit, heeft Harry er wat mee te maken.
    Plus dat Harry constant weet wat er aan de hand is, en de reden dat hij Niall niks mag vertellen, komt weer omdat hij zelf een deel van het onderzoek is. Dus Harry mag zijn rol niet verzieken en houdt daarom wat afstand van Niall. Hoe moeilijk dat ook mag zijn want ze hebben gevoelens voor elkaar.

    xxx

    Klein verbeterpuntje: als de politie je verdenkt, of je bent een verdachte, dan zullen ze wel iets loslaten over de zaak die ze onderzoeken. Zeker als jij zelf aan die tafel zit en je moet een alibi opgeven. Zelfs al is het maar in het algemeen, doen ze dat niet dan kun jij (of Niall in dit geval) je beroepen op zwijgrecht. Ook al kan dit je verdachter maken naar de politie.

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Oooooh, dit wordt veel te spannend!!!!! Wat is er gebeurd? :O En wat heeft Harry er mee te maken?
    Al die mysteries... Ik weet één ding, en dat is dat Harry heel wat geheimen heeft! Hopelijk zorgt hij er wel voor dat er niets ergs met Niall gebeurt!
    Ik heb dus echt geen theorie... Behalve misschien dat Harry ofwel een superheld, ofwel een geheim agent is! xD
    Jullie ook een fantastisch Nieuwjaar!
    Ik hoop dat het een zalig jaar wordt, en dat al jullie dromen en wensen mogen uitkomen!!
    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Ook al wil ik dit helemaal niet, maar toch weet ik zeker dat Harry er iets mee te maken heeft. Hoe kwam het anders dat Harry wist waar Niall was? Hij heeft voordat hij met Niall kuste, iets gedaan. En toen kwam hij toevallig Niall tegen!
    Pff, wat een mysteries allemaal! Ik geraak er helemaal door in de war. Net als je denkt dat het nu echt een té groot mysterie is, je denkt dat het niet meer mysterieuzer kan, lukt het jullie toch om het mysterieuzer te maken!
    Jullie hebben echt zoveel talent dat jullie dit kunnen!
    En ik weet niet meer wat ik ga doen met Oud en Nieuw. Wat zijn jullie plannen?
    En jullie ook een prachtig nieuwjaar! Dat ook jullie wensen mogen uitkomen! (En dat jullie snel verderschrijven in het nieuwe jaar!)

    En al die reacties verdienen jullie! Jullie schrijven geweldig!
    xxx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen