Foto bij ||38||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Writex83

    Harry had eerst een briefing van hoe het verder moet, daarom was hij 's ochtends niet op school. *zucht*
    En daarna bij Zayn thuis, kom op, Niall is nog niet helemaal in orde en dat schijnt Harry te vergeten omdat hij eerst Louis volledig uit wil horen. Harry, gast, doe dat als Niall er niet bij is.

    Het ergste is wel dat Harry opnieuw via zijn raam binnen gekomen is. Wilt hij het goed maken of wilt hij opnieuw de mogelijkheid hebben om Niall te zoenen. Die kus zijn ze geen van beide nog vergeten. Zeg dat het je spijt en laat Niall dan verder met rust. Vanaf volgende week mag hij weer mee trainen en voetballen, dus geef die blonde vent zijn rust.

    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Waarom kan Harry Niall niet even gerust laten? Iedereen ziet toch dat hij even alleen wil zijn? En Harry's arrogante grijns op het einde ugh...

    Ik heb geen examens meer. Maar wel ongelofelijk veel huiswerk... :(
    Mocht je nog steeds examens hebben, alvast heeel veel succes!!!

    xxx

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Niall is zo'n schatje en dan komt Harry en maakt hij hem zo gefrustreerd en ugh...
    Maar toch vind ik hen lief samen!!!
    Oh, en ik ben ongelooflijk blij dat ik nog hoofdstukjes heb om bij te lezen!! Wat een schitterend moment om het hoofdstuk te beëindigen! :D
    Mijn examens gaan wel... Denk ik... ;)
    Als je er nu nog steeds hebt, heeeeeeeeel veel succes!!
    xxx

    8 jaar geleden
  • NiallJamesPayne

    O m g
    DIE FOTO VAN NIALL

    I DIED

    OMG examens. Ik heb ze over 2 weken.
    SUCCES MEIS!!
    Hopelijk heeft elien ze gehaald. :)

    BACK TO THE STORY

    laat niall aub voor mij iedere ochtend koffie halen bij Starbucks. Dat zou echt gewelig zijn.
    NIALL IS ZON CUTIE IN DIT VERHAAL. maar niall mag nie ontploffen. Em ik vind Harry maar een beetje irritant.. Ben II de enige??

    Love you both!!

    <3

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen