Foto bij ||39||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Writex83

    Harry, jij stomme kluns, je verziekt het zelf.
    Maar als hij zijn rol moet behouden, zal hij toch een keer iemand in vertrouwen moeten nemen.
    Hij is er voor Niall. En Niall op zijn beurt weet donders goed dat Harry overal mee te maken heeft.
    Dus Niall staat volledig in zijn recht om vragen te stellen. Anders gaat het nooit werken.
    Hoewel het verdacht is natuurlijk als Niall en Harry opeens zich als vrienden gaan gedragen, is het beter dan nu.
    Toch, een klein beetje afstand kan geen kwaad. Vooral voor Harry, het is je werk om die blonde Ier te beschermen.

    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Oh, Niall wat doe je toch?
    Dit is niet goed!! Harry zaait één en al ongeluk uit! En Niall is gevaarlijk dichtbij..
    Oh ik snap dus écht niet hoe jullie dit stukje durven schrijven, laat staan online zetten. Dit is onverantwoord! Dit stukje is zoo slecht voor mijn hart, dat arme orgaan! Wat doen jullie mij - en de lezers in het algemeen - aan?
    Shit, dit stukje was immens goed, gewoonweg te goed... Die spanning... Zie nu wat jullie met me doen... Ik ben helemaal van me melk!

    Nog heel veel succes met je - eventuele - examens!
    Oh, en de vragen zijn doorgestuurd ;)

    Xxx

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Omg, dit verhaal!!! :O
    Wat doen jullie toch met ons, arme lezertjes!!! Ik ben helemaal klaar voor het volgende hoofdstuk, denk ik! :D
    En Niall, wat zeg jij nu? Je haat Harry toch niet echt, zeker?
    Oh, dus je examens zijn al gedaan? Ik dacht al dat je daar ooit iets over gezegd had!!
    Hahaha, negeer mijn stomme gastenboekbericht dan maar! :D
    xxx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen