Foto bij ||40||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Paardenvriend

    Waaaaaaaaat..... O.o
    Stomme mannen!!! Hoe durfen jullie Nialler zo veel pijn te doen!

    7 jaar geleden
  • Writex83

    Harry, rotzak, nu ben je te laat.
    Eerlijk is eerlijk, als Harry niet Niall had geknuffeld, was Niall niet zo in de war geweest en weg gegaan.
    Nu is dit half door de schuld van Harry dat hij ontvoerd is.

    En aan Harry, schiet op, Niall weet niks van documenten. Volgens mij heeft dit ook met zijn vader te maken want anders zouden ze niet zomaar iemand pakken. Vaak is er een link en dit vertelt mij tevens dat Nialls vader niet meer leeft, of zodanig gemarteld is, dat ze zijn zoon pakken.

    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Oh god, wat is er in godsnaam aan de hand??? Harry moet nuuu komen. En over welke documenten hebben ze het? Volgens mij hebben ze de verkeerde persoon beet, want Niall heeft hier niets, maar dan ook helemaal niets meer te maken!
    Pff, wat zijn die mannen idioten. Niall mag geeeennnnn pijn hebben, niet breken, ze moeten hem met rust laten!!!

    Met mij gaat alles goed. En met jullie?
    xxx

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Oooooh neeeeeeeeeeeee!!! Wat gebeurt er allemaal???? :O
    Harry moet Niall komen redden!! NUUUU!!!!!
    Ze mogen Niall helemaal niet pijn doen en breken! (huil)
    Dat kan mijn hartje niet aan...
    Wat een gekken, zeg!
    Met mij was alles goed, maar nu ben ik verdrietig omdat Niall pijn heeft...
    Met jullie?
    xxx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen