Foto bij ||41||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Writex83

    Goed, bevestiging dat Nialls moeder uit een romantische affaire zwanger is geworden.
    Daardoor heeft hij zelf nooit zijn vader gezien, dus laat staan dat hij weet in welke wereld zijn vader zich bevind.
    En zijn vader heeft belangrijke documenten die, hoogstwaarschijnlijk, bewijzen zijn van de criminele activiteiten van zijn mede criminelen??? Nu zijn die achterlijke idiote criminelen er achter dat die vent een zoon heeft en martelen ze Niall om de bewijzen terug te krijgen.

    Harry schiet op. Je hebt de idioten herkent dus je weet met wie je te maken hebt.
    En als je hulp nodig hebt, ga dan eerst naar Nialls moeder. Zij kan je meer info geven dan Nialls vrienden.
    Hun zullen alleen maar bevestigen wat je al weet en dat Niall een vriend is voor alles dat leeft.
    Net als dat Niall nooit een vlieg kwaad doet. Dit overleeft hij niet en anders is hij zodanig getraumatiseerd dat Niall nooit meer dezelfde zal zijn van eerder.

    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Harry waar wacht je op??? Ga Niall zoeken!!!
    En wat is daar allemaal aan de hand? Is er iets met Nialls vader? Heeft Nialls vader die documenten?
    Oh god, jullie hebben me zoo nieuwsgierig gemaakt!
    WAT IS ER ALLEMAAL AAN DE HAND?????? Ik wil het nu weten!!!!
    Hoe kunnen jullie het eigenlijk nog ingewikkelder maken dan het al is? Het is nu al zo ingewikkeld ;/

    Oh, dit was zo een leuk stukje! Zo leuk om een Harry pov te lezen. Hij geeft blijkbaar wel degelijk om Niall. Iets waarvan ik toch schrok. En jullie schrijven zooo mooi!

    Jaaa!!!! Ik heb sneeuw gezien. Vorige week dacht ik. Maar het was natte sneeuw, ach ja, sneeuw is sneeuw he xD

    Oh, mijn vragen hebben jullie al (normaal gezien..). (:

    xxx

    8 jaar geleden
  • Iluna

    HOE BEDOEL JE, HIJ VREEST VOOR NIALLS LEVEN?????!!!!!
    Wat doe je daar nog, Harry??
    Er mag niets ergs aan de hand zijn met Niall!! (huil)
    En nu maken jullie me nog nieuwsgierig naar Harry, zeg! xD
    Nope, geen sneeuw gezien, wreed hé....
    Die vragen voor een Q&A komen zeker nog, beloofd! Ik maak er zo snel mogelijk werk van! :)
    xxx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen