Foto bij || 42||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Writex83

    Die ontvoerders zijn wel echt idiote sukkels.
    Als ze die documenten echt willen, zullen ze Niall in leven moeten laten. Al is het maar om zijn vader te overhalen.
    En Niall en acteren? Kan hij niet. Behalve dat, tot een bepaald moment zou iedereen breken en dan de benodigde informatie geven, die de ander wilt. Niall weet nergens van, weet niet waar het over gaat en begrijpt nog niet eens de volledige situatie.

    Kom ik op het volgende. Door Niall levend te houden, kunnen ze wel zijn moeder onder druk zetten. Wie weet, dat Nialls moeder meer weet dan ze los laat. Ze is al erg beschermend over Niall. En voor hetzelfde, heeft ze onbewust die documenten gewoon zelf in bewaring. Onderschat zijn moeder niet.

    Harry, je moet toch echt op gaan schieten. Als je Niall kan schaduwen, doe dat dan bij die criminelen en ze leiden je zo naar Niall toe. En ga niet alleen maar met back up van de politie. Gemma moet je thuis laten want zij is goed in analyseren, hacken en dergelijke. Ze zou je ophouden en je zwakke plek zijn als je moet vechten.

    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Oh, dit is zooo erg! Hoe kunnen jullie dit Niall aandoen? Hoe kunnen jullie?
    Dit is gewoon verschrikkelijk, onmenselijk. Zo'n mensen zouden eigenlijk niet mogen bestaan. Pff, Harry waar ben je? Niall heeft je nodig! Please! Laat Niall niet meer te veel lijden. Mijn hartje kan dit niet aan! (huil)
    Kom op Niall. Hou nog even vol! Harry komt er zo aan!
    xxx

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Neeeeeeeeeeeeeeeeee! Jongens, wat doen jullie ons aan? (huil)
    Het moet allemaal goed komen met Niall, want dit is zo verschrikkelijk!
    Ik zit hier met tranen in mijn ogen. :(
    Waar is Harry als je hem nodig hebt, inderdaad?
    Hou vol, Niall!! Alles komt goed!!
    xxx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen