Foto bij ||43||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Writex83

    Tot nu toe heeft Harry nog mazzel dat die twee idiote kleerkasten dronken zijn.
    Alcohol is niet bepaald bevorderlijk voor een gevecht. Dus alvast een + puntje voor Harry.
    En laat Gemma buiten wachten bij de wagen zodat ze gelijk weg kunnen als Harry en Niall naar buiten komen.

    Hazz, je bent nu aan Niall toch wel een verontschuldiging schuldig.
    Dat komt omdat je er was om hem te beschermen en daar ben je niet helemaal in geslaagd. Die beste Ierse heeft recht op antwoorden en dat weet je zelf ook wel.

    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Wauw! Wat een mooi hoofdstuk!
    Pff, wat is er toch allemaal aan de hand rond Niall? Vragen, vragen...
    Waar blijven mijn antwoorden?
    Kunnen jullie het nog ingewikkelder en mysterieuzer maken?

    En ik ben het met Iluna eens, Harry is echt sexy als moordenaar
    Wel lief van Harry dat hij Niall hieruit wil redden!

    Met mij gaat alles goed. Behalve wat druk met school en rijlessen..
    En Louis is zoo schattig met Freddie (H)
    Té schattig!

    xxx

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Ooooh, al die mysteries!!!! Ik zit echt met open mond te lezen hier!! :O
    Hopelijk is alles goed met Niall!! En Harry, waar hou jij je in godsnaam mee bezig?? God, al die vragen en geheimen!
    IK HEB ANTWOORDEN NODIG!!!!
    Eigenlijk vind ik Harry wel nog sexy als badass moordenaar... Oké, dit heb ik niet gezegd! De vermoeidheid eist zijn tol hier! xD
    En ik vind Louis zo schattig met zijn zoontje, zucht... (H)
    xxx

    8 jaar geleden
  • NiallJamesPayne

    DIE FOTO THO
    OMG
    IM DEAD

    PAAPPPAA LLOOUUUUIISSSSSS (baby)(yeah):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen