Foto bij ||49||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Writex83

    Hoe erg het ook klinkt, Niall, je hebt veel gemist op school.
    Dus in dit geval kan sport/voetbal wel even wachten. Eerst je normale huiswerk want dat heb je nodig om over te kunnen gaan/je diploma halen. Zo ben je weer een stap dichterbij de universiteit.

    Aan Liam, buiten zijn huiswerk - dat overigens door Louis volledig ingepland is - kun je in de ochtend een rondje gaan rennen. 's Avonds een paar uurtjes op het veld oefeningen doen. Zondag uitslapen, wat oefeningen en verder weer Nialls huiswerk. Hou een oogje in het zeil.

    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Dit hoofdstuk was echt wel goed beschreven! Gewoon perfect. Jullie beschrijven het zeer realistisch, en het leest echt aangenaam.
    Misschien had Louis niet alles moeten plannen voor Niall de komende dagen.. Ik weet dat het goed bedoeld is, maar toch..
    Oh, ik heb een geweldige Valentijn beleeft met mijn huiswerk. Echt, we passen zoo goed samen.. Ahum
    Hoe was jullie Valentijn?
    Met mij gaat alles goed. Met jullie ook?
    Xxx

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Oooh, het is zeker gelukt! Wauw, dit was zo prachtig geschreven!! :O
    Wat een talent hebben jullie toch!
    En ik vind het weer allemaal zo triest voor Niall...
    Ik hoop echt dat alles snel goedkomt met hem!
    Ik heb trouwens geen Valentijn gevierd! Jullie?
    xxx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen