Foto bij ||50||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • FollowYourDream

    Ik heb het gevoel dat die vader van Niall er iets mee te maken heeft...
    Harry... Hij wordt echt mysterieuzer met de dag... Waarom heeft hij in godsnaam zoveel stemmingswisselingen? Dat is toch helemaal niet gezond? Wel een schattig koosnaampje!
    En ik heb Zayn nieuw nummer nog steeds niet gehoord. Momenteel ben ik echt elke dag tot 's avonds laat bezig voor school... Ik weet het, ik heb geen leven...

    Echt mooi geschreven meiden!
    Xxx

    8 jaar geleden
  • Writex83

    Niall, love, Louis heeft die planning zo gegeven zodat je even alleen aan school hoeft te denken in plaats van je ontvoering. Vergeet niet dat Louis alleen weet dat Niall iets meegemaakt heeft, dat hij er nog niet gelijk over wilt praten.

    En Harry kan wel lief en aardig zijn, maar dan wel als ze alleen zijn. De reden dat Harry's humeur constant verandert, is omdat hij zelf niet weet hoe hij er mee om moet gaan. Vooral op school, bijvoorbeeld. Dus dat hij nu zo lief is voor je, is nog tijdelijk.

    xxx

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Oooh, hier is Harry dan weer zo lief en schattig... Grrr, waarom is hij zo verwarrend?
    Hij is veel leuker als hij zo lief doet tegen Niall! (En hem 'love' noemt) ;)
    En ik heb Zayns lied nog niet gehoord! Dat komt er dus van als je te veel schoolwerk krijgt...
    Ik zal er toch eens werk van maken!
    xxx

    8 jaar geleden
  • lunalovegoodd

    Als antwoord op je eerste vraag: cutee. Als antwoord op je tweede vraag: kortom AmaZAYN

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen