Foto bij ||55||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • FollowYourDream

    Oh... Zo schattig zijn die twee! Harry die Niall verdedigt!
    En dat ze verliefd aan het worden zijn.. Pff, ik begin enkel nog meer van dit verhaal te houden!

    En Liam moet begrijpen dat Niall niet zomaar plots kan zeggen wat hem is overkomen. Al snap ik Liam wel ergens...

    Echt zo'n geweldig verhaal!
    Top!

    Xxx

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Oooh, wat een schattigaards! (H)
    Ik begrijp wel echt dat Niall er liever niet over praat...
    En Harry toch! Ik zou me toch wat leren inhouden als ik jou was! Wel superlief hoe hij Niall verdedigd!!
    Zucht, ze zijn zo cute samen...
    En eindelijk zijn ze verliefd aan het worden! Ik ben alleszins volledig fan van die twee samen!
    En van jullie verhaal! Wat een talent hebben jullie!
    xxx

    8 jaar geleden
  • lunalovegoodd

    😱

    8 jaar geleden
  • Writex83

    Ach, er is een dunne lijn tussen haat en liefde.
    Net als dat er iets gebeurd is met Niall dat alleen Harry weet.
    Zijn vrienden weten slechts een klein deel. Dus waarom geeft Liam Niall dan niet alle tijd om het eerst te verwerken.
    Daarna zal Niall het ongetwijfeld tegen Liam durven te zeggen.
    En ja, Harry met een kort lontje, hij blijft hoe dan ook Niall beschermen. Dat kun je hem niet kwalijk nemen.

    All the love, R

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen