Foto bij ||58||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • FollowYourDream

    Oh nee... Wat wil die vader van Niall hebben? Hopelijk komt hij niet om ruzie te maken ofso...
    En waarom belde Harry? Ik heb zo het gevoel dat dit ook met die vader te maken had...

    Hopelijk vertrouwt Liam Niall in de toekomst nog wel, en begrijpt hij het ook.. Ik wil niet dat ze ruzie krijgen (huil)

    Geweldig geschreven meiden! Jullie schrijven heerlijk!
    Ik ben verslaafd aan dit verhaal!!!

    xxx

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Oooh nee!! Het had net goed moeten gaan tussen Liam en Niall!
    Ze mogen geen ruzie hebben, dat is zo triestig!
    En dan die vader, grrrr... Wat wil die kerel eigenlijk? Niall heeft het al zo lastig!
    Niall moet echt met Harry praten en alles bespreken, zodat zij ook geen ruzie krijgen...
    God, wat een prachtverhaal is dit toch!
    Ik leef volledig mee met jullie personages!
    Jullie hebben zo'n talent, niet normaal! Hou alsjeblieft nooit op met schrijven!
    En oh, nu heb ik alles bijgelezen... Ik val eventjes in een zwart gat, het komt wel goed met me...
    Ik vraag me ook wel af hoeveel hoofdstukken er in totaal zullen zijn? Hopelijk hebben jullie je vergist en zit je nog lang niet aan de helft!
    xxx

    8 jaar geleden
  • Writex83

    Arghhh, Liam, alsjeblieft, vertrouw Niall erop dat hij het verteld als hij het ook echt kan.
    Maar om nou meteen Niall te beschuldigen over dat hij met Harry het bed deelt. Kom op, je kan ook te ver gaan.

    Niall zit meer in angst omdat de gekken terug kunnen komen.
    Schat, ik snap dat je Harry even niet wilt zien, maar loop naar je kamer, negeer de vent die je vader beweert te zijn en bel Harry. Hij weet meer en hij zou je ook meer antwoorden moeten geven.

    Wel jammer dat ik nu tot zondag moet wachten. *zielig gezicht*
    En over de helft? Hoe veel hoofdstukken komen er nog?

    All the love, R

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen