Foto bij ||59||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Iluna

    Wat ik van die vader vind? Dat hij zich eerst wel eens mag bewijzen voor hij zich in Nialls leven wurmt!
    Die jongen heeft al genoeg meegemaakt!
    Ik vind dat Renate gelijk heeft: vertrouwen moet hij verdienen.
    En weten jullie wat ik van mezelf vind? Dat ik dit fantastische verhaal veel te lang niet meer heb gelezen!
    God, ik heb jullie hoofdstukjes gemist...
    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Oh die vader is precies toch lief. misschien moet ik hem dan toch maar een kans geven (:
    Pff, ik ben nu wel benieuwd naar wat die vader van werk doet.
    Gelukkig was het "maar" een spion van zijn vader, en niet één of andere creep die hem bespioneerde..
    Ik ben wel eens benieuwd wat Harry hier allemaal van vindt...

    Die reacties zijn graag gedaan! Jullie schrijven super, en verdienen die reacties gewoon! Ik hou echt van dit verhaal!

    xxx

    8 jaar geleden
  • Writex83

    Hmm, oké, ik geef die vent een kans. Let wel, 1 kans.
    Dankzij hem is Niall wel ontvoert, dus vertrouwen doe ik nog niet.
    Zou Niall ook nog niet moeten doen. Vertrouwen moet hij verdienen.
    Hoe graag hij weer een normaal gezin zou willen hebben met zijn vader erbij.
    Laat je niet in de maling nemen, Niall, en bouw het rustig op. Die gekken zijn nog altijd op zoek naar hem.

    Dank je wel, geniet je zelf ook van het weekend?

    Love you

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen