Foto bij 03

Zo snel als ik kan draai ik me om en ren door het gebouw naar buiten. Als ik buiten sta loop ik ff naar een bankje om tot rust te komen. Als ik tot rust ben pak ik mijn telefoon om te kijken hoelaat het is. 14:00 staat er. Ik pak mijn tas en loop naar mijn appartement. Eenmaal binnen ga ik gelijk kijken wat ik wil eten. Als ik het weet pak ik me telefoon en bel een pizza tent. Als ik gebeld heb dan pak ik mijn boek voor morgen en leer nog ff voor de examens. Als de pizza er is, eet ik hem op. Als ik aan het eten ben denk ik ondertussen na. Hoe kan het dat ik na al die jaren mijn broer weer zie? denk ik. Als ik op de klok kijk zie ik dat het pas 18:30 is. Ik heb nog wel tijd om naar de Starbucks te gaan. (Ja ik weet, het ik ben verslaafd aan Starbucks.) Snel pak ik mijn jas en trek ik mijn schoenen aan. Eenmaal in Starbucks loop ik naar de kassa. 'Hoi,mag ik een cappuccino alstublieft?' 'Tuurlijk u drinken komt zo. Mag ik u naam weten?' 'Mijn naam is Rewina.' Ondertussen wordt mijn cappuccino als klaargemaakt door een andere jongen. 'Zo een mooie naam voor een mooie dame.' knipoogt de jongen. 'Dankje voor de drinken.' Ik pak mijn drinken, zoek een tafel uit en ga rustig drinken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen