Foto bij 3. Trainen

eindelijk is het zo ver we zijn aan het trainen!
We zijn al bijna bij het hele clanterittorium geweest alleen nog de Schaduwclangrens en de trainingskuil.
Vuurhart mompelt telkens dat we er bijna zijn, Hij zegt ook steeds dat ik dicht bij hem moet blijven ik word er een beetje gek van!
We zijn er zegt Vuurhart uiteindelijk En dicht bij mij blijven hé
Dan ruik ik een zure Stank en voor me zie ik een pikzwart pad liggen af en toe zie kleurige glanzende monsters voorbij denderen.
Wat is dat Vuurhart? vraag ik
Vuurhart legt uit dat dat monsters zijn ze dragen tweebenen in hun buik.
je moet er niet te dicht in de buurt komen maar ze gaan nooit van het donderpad af.
jij woonde vroeger ook toch bij tweebenen? durfde ik te vragen.
Ja antwoordde Vuurhart rustig
Mis je hun dan niet? waagde ik
Ik dacht dat Vuurhart boos zou worden maar hij bleef nog steeds rustig.
Mijn tweebenen zijn heel aardig voor me geweest en daar wil ik ze voor bedanken maar niets komt boven de clan! ik zal mijn clan altijd trouw zijn eindigde hij
Sorry Vuurhart mompelde ik
Geeft niet zij Vuurhart jij hebt het recht alles wat je wilt te weten dar ben ik je mentor voor.
Vuurhart ging weer verder: aan de andere kant van het donderpad is de schaduwclan zei hij
we gingen op weg naar de trainingskuil Vuurhart rende snel maar ik zal hem wel eens laten zien wat ik kan!
Ik rende zo hard als ik kon vooruit totdat ik op een plek kwam die ik niet kende.
ik rook verschillend clangeuren en ik zag vier grote eiken maar waar was Vuurhart! ik ging op zoek uiteindelijk rook ik alleen maar Rivierclangeuren dus was ik waarschijnlijk in hun territorium dus ging maar snel terug naar de plaats met de grote eiken het was daar wel een beetje beschut dus was ik van plan daar te gaan slapen. Net toen ik wou gaan slapen hoorde ik iemand mijn naam roepen gelukkig! het was Vuurhart en hij had een hele patrouille bij zich.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen