Foto bij 26.

Belangrijk: Hee, ik vertrek zo op vakantie naar Canada. Daar heb ik geen mobiele data en ik weet niet of ik in elk hotel wifi heb, dus ik probeer zoveel mogelijk te schrijven en te posten. Maar elke dag gaat me waarschijnlijk niet lukken, aangezien ik enkel kan schrijven wanneer ik wifi heb..

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Laleah

    Have fun in Canadaaaa!!

    7 jaar geleden
  • Kyrre

    Oké ik heb alle hoofdstukken in een keer achter elkaar gelezen en ik ben verliefd geworden op je verhaal, oeps. Heel veel plezier in Canada in ieder geval! (flower)

    7 jaar geleden
  • scarletwitch

    Have a good time in Canada! Jammer dat je niet elke dag kan posten, maar dat maakt me niet uit want je vakantietijd gaat voor! Ik heb binnenkort ook geen internet dus...

    Britta is in lovee
    Hanna is fancy met woede

    7 jaar geleden
  • Lillipup

    Ik heb nu al een hekel aan m'n naamgenootje.. Ze is toch niet op mij gebaseerd, hè? Had je trouwens geen andere achternaam kunnen kiezen.. Goyle..
    Nee joh, grapje! Ik vind haar wel leuk :Y)

    7 jaar geleden
  • Blackinnon

    Ps. Ik mag die Justin wel :Y)
    Pps. Hanna is wel cool als ze ruzie maakt!

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen