Foto bij 5. Ongeluk

Toen ik wakker werd liep ik het leerlingenhol uit.
ik had al heel vaak met Vuurhart getraind maar vandaag heeft hij het te druk.
Hij heeft zich opgegeven voor alle patrouilles en hij wou nog gaan jagen en hij moet een boodschap brengen bij de Windclan.
Ik zag Tijgerklauw het kamp uitgaan voor de jacht.
Ik liep naar de hoop verse prooi, toen ik de prooigeuren rook besefte ik pas hoe een honger ik had.
ik pakte een eekhoorn en ging naar de kluit varens en daar at ik mijn eten op.
toen ik mijn eekhoorn op had zag ik Stropoot spelen voor het leerlingen hol toen gingen we samen spelen dat was heel leuk en gezellig we speeden totdat Tijger klauw haastig het kamp instormde hij riep dat Blauwster moest komen kijken en rende het kamp uit.
Blauwster kwam haar hol uit vuurhart die net terug kwam had het ook gehoord.
Blauwster zei tegen vuurhart dat ze echt niet kon komen omdat ze te ziek was Vuurhart zelf kon ook niet komen hij moest samen met Grijsstreep een boodschap brengen aan de Windclan.
Toen merkte ik pas hoe weinig katten er in het kamp waren ik zei tegen blauwster en Vuurhart dat ik wel kon gaan maar dat vond Vuurhart niet goed.
Toen Vuurhart weg was en Blauwster naar het hol van Geeltand de medicijnkat ging glipte ik het kamp uit,
ik wou wel eens zien wat er zo dringend was.
Ik volgde Tijgerklauws geurspoor dat naar het donderpad leidde, uiteijndelijk was ik bij het Donderpad.
Ik tuurde in de verte opeens Sprong er iemand op me en duwde mij het Donderpad op toen kwam er een gigantisch monster aan en reed over me heen ik voelde een stekende pijn in mijn poot en bleef roerloos liggen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen