Foto bij 6. Help

ik had zon een pijn ik kon niet overeind komen.
Ik sloot mijn ogen en alles werd zwart ik voelde iets hard aan mijn nekvel trekken maar ik werd niet wakker.
ik had zo een gevoel dat ik was vlouwgevallen alleen dat je dan nooit meer kon wakker worden alles deed pijn.
Een paar minuten later Stopte het ik leek wel eeuwig te slapen.
Toen ik eindelijk wakker werd zag ik dat ik in het hol van de medicijnkat was ik zag Geeltand, Vuurhart en mijn moeder ijzelvacht.
Mijn moeder sprong naar me toe ze miauwde: ik was zo ongerust.
ik voelde nog steeds overal pijn.
Geeltand zei: nu ze wakker is kunnen jullie haar misschien even met rust laten???
Eerst dacht ik dat Geeltand een oude mopperkat was maar nu ik al een maan bij haar ben valt dat best wel mee.
Ze heeft me heel veel geleerd over kruiden.
Ze heeft me zonet wat Papaverzaadjes gegeven zodat ik niet zo een pijn heb aan mijn poot.
Vuurhart heeft me beloofd dat hij straks even bij mij op bezoek komt.
Toen ik me oprolde om te gaan slapen kwam Vuurhart eraan ''moet je nou altijd mijn slaapje verstoren'' grapte ik
Dat hoorde Geeltand waarschijnlijk want ze kwam terug van haar zaden sorteren en ze zei ''je bent haar toch niet aan het lastigvallen he!"
nee hoor ik maakte maar een grapje miauwde ik.
"Maar als hij je lastig valt moet je het zeggen hoor"
en Geeltand ging weer weg.
Hoe gaat het miauwde Vuurhart
Goed antwoorde ik alleen heb ik nog wel vaak last van mijn poot
ik wierp een blik op mijn poot en zag dat hij onder de schrammen en wonden zat.
''ik zal nooit meer een krijger kunnen worden hé''
zei ik.
Vuurhart zei niets ik had zo een gevoel dat hij precies hetzelfde dacht als ik.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen