Foto bij Korte inhoud

Een klein beetje informatie over wat het verhaal zal gaan :)

Victoria is een 16-jarig meisje dat houdt van shoppen, feesten en gewoon 'bad girl' zijn. Niets kan haar wat schelen. Ze leeft hoe zij wilt en doet wat zij wilt. Op school is ze redelijk populair en ze heeft zo veel vrienden waarvan ze niet eens 1 vertrouwt. Iedereen ziet haar glimlach en hoe gelukkig zij door het leven gaat. Wat niemand weet is dat ze gewoon een masker voor haar gezicht heeft. Hoe ze echt is, weet niemand. Maar dat gaat niet lang blijven duren.

Als een jeugd organisatie onverwachts bij haar thuis langskomt en beslist dat ze weg moet gaan bij haar moeder die zelf alcoholist is, wordt ze zo kwaad. Ze moet naar Amerika bij een familie van adel. Ze probeert zich te troosten met het feit dat ze naar Amerika gaat en daar gewoon verder kan met haar leventje. Daar zijn tenslotte ook de meest geweldige shopping centers. Haar ondertussen 50-jarige moeder, wordt naar een instelling gebracht waar ze een gezonder leven kan lijden. Aangekomen in het huis waar ze het hele jaar moet doorbrengen, heeft Victoria er genoeg van en begint ze te beseffen wie ze echt is en wil zijn.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen