Foto bij Twee.

In een land hier niet zo ver vandaan, leefde eens een meisje genaamd Leonie. Ze was tezelfdertijd heel erg gewoontjes en buitengewoon. Ze kon zijn wie of wat ze wilde zijn, waar en wanneer ze daar zin in had. Op het ene moment was dat een prinses, een heldin, haar favorite personage uit een boek, een superster, of gewoon zichzelf. Ze was sportief en creatief en allemaal andere woorden op -ief (zoals lief en intelligent-ief ). En hoewel ik haar niet erg goed ken, weet ik zeker dat ze een geweldig, interessant en mooi persoon is. Hoe kan dat ook anders? Ze maakt de leukste personages aan in RPG's, heeft een lijst vol prachtige usernames en ook haar profiel is adembenemend. En de layouts in haar rollen en topics zijn natuurlijk ook altijd om jaloers op te worden. Om een lang verhaal kort te maken, is Leonie een erg interessant persoon. Dat kan je meteen zien, zelfs voor je haar echt leert kennen.

Bij deze wens ik je dan ook een geweldige Kerst toe! (Hoewel ik al een dag te laat ben) En een prachtig 2016 vol liefde, gezondheid, geluk, creativiteit, sportiviteit, nieuwe geweldige series en films om naar te kijken, nieuwe boeken om te lezen, vervolgen waar je al lang op zit te wachten en dergelijke!

Veel liefs,
Je Secret Santa.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen