Foto bij A..Accident!

[POV Bill.]

Ik zie hoe Tom naar mijn scooter kijkt. Hij raakt hem overal zachtjes aan alsof hij van duur porselein is. Ik zet een glimlach op en bestuurdeer hem van top tot teen. Hij is best lekker. Ik schud me hoofd heen en weer. Oké Bill. Doe normaal, je mag dan wel homo zijn. Maar dat geeft je nog niet het recht om je broer een lekkerding te noemen. Ik word uit me droom geschud als Tom op de scooter gaat zitten en met een zachte plof op de grond komt.



'Wil je een stukje rijden?' Het hoofd van Tom gaat hevig op en neer. Ik pak me helm. 'Ik hoef geen helm Bill.' Ik knik me hoofd. 'Mooi wel.' Ik geef hem aan en hij kijkt er moeilijk naar. Na een poosje zet hij hem toch op en ik hoor hoe de aerox zijn moter laat draaien. Wat een mooi geluid toch. Oh, Als ik het vergeet. 'Tom, Hij is wel opgevoerd. Dus..' Maar voordat ik me zin kon afmaken was hij al weg.



Ik kijk hoe hij over de straat racet. Ho is! Er gaat daar iets niet goed! Ik zie hoe Tom steeds harder gaat en later door rood heen scheurt. Ik zie van links een auto. Later zie ik mijn broer met me scooter door de lucht vliegen me scooter komt ergens terecht maar Tom zie ik niet meer..



Ik begin te gillen en te huilen. Ik ren er zo hard mogelijk naar toe en zie me scooter liggen. Maar waar is mijn broertje! Ik hoor mensen gillen ik kijk naar links en zie hoe Tom zijn benen onder de auto vandaan komen. Mijn hart staat even stil. 'Bel de brandweer en ambulance dan!' Begin ik hysterisch te gillen ik kijk onder de auto en zie mijn broer liggen. Dit kan gewoon niet waar zijn. Ik zie daar een lichaam liggen die helemaal onder de bloed zit. Ik kan niks anders doen dan alleen wachten en hopen dat hij nog leeft.



Even later komt de ambulance en brandweer aangereden met hoge snelheid. De brandweer stopt als eerste en daarna komt de ambulance. Ik zit nog steeds huilend naast Tom. Ik word een beetje naar achteren geduwdt en ik val haast om. Ik zie hoe snel alles gaat. De auto word omhoog getakeld. Ik zie het lichaam van Tom roerloos liggen. Dit gaat niet goed. Ik voel zijn pijn. Ik krimp zowat in elkaar. Hij word onder de auto vandaag gehaald heel rustig. En hij word rustig op een brandcard gelegt. Tom gaat al richting de ambulance. Ik sta op en ga er achteraan. Ik zal en moet mee gaan! Het is tenslotte mijn schuld..

Reageer (2)

  • LydiaMartin99

    Leuk me een leuke storie! Ik ga hem zeker lezen!

    1 decennium geleden
  • xXNamelessXx

    omg! zo erg :(

    XxXxXxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen