Foto bij I see dead People..

Pov Tom.

Ik zweef boven me levenloze lichaam, ik zie me wonden en dat mensen om me heen bezig zijn. Ik denk dat ik droom, maar ik voel niks. Geen pijn of verdriet. Helemaal niks. Ik voel me fijn. Ik kijk omhoog. En zie een mooi fel licht. Ik grijp met me hand ernaar maar het lukt niet. Ik ben nieuwschierig. Ik weet niet wat het is. Maar ik wil er heen. Ik zie een flits. Ik sta in een weiland. Rechts van me hoge groene bomen en links de zon die op me gezicht schijnt. Ik zie Bill staan en ren er blij op af. Ik val in zijn arme. 'Tom?' Ik kijk op en kijk naar het gezicht dat word verlicht door de zon. 'Wat is er?' Antwoord ik. 'Het is je tijd nog niet.' Ik kijk hem raar aan. 'Hoe bedoel je?' 'Je hoort hier niet, het is je tijd nog niet.' Ik kijk verbaasd.



'Maar ik wil nog niet weg. Het is fijn hier.' Ik kijk Bill verdrietig aan. Ineens verander Bill in een fel licht en me ogen doen pijn. Ik sluit me ogen en voel de warmte tegen me handen aan die voor me ogen zitten. Ik voel druppels. Ik kijk. Ik zie Bill over me heen hangen en zijn tranen vallen op mijn gezicht. Ik hang boven me lichaam alweer. Ik zie dat er een dingen langdradig begint te piepen. Bill begint te huilen. En hangt over mijn lichaam heen die bleek en levenloos op het bed ligt. Ik sta in een flits naast Bill en raak heel voorzichtig met mijn vingertoppen zijn wang aan. Bill schrikt en kijkt me recht aan. 'Tom?' Ik kijk hem vragend aan. 'Tom, hoe kan je op twee plekken tergelijk staan?'' Simone zit naast Bill. 'Bill waar heb je het over? Tom is dood. Dit is geen leuk grapje!' Simone reageert neidig op Bill. 'Maar hij staat daar!' Hij wijst me recht aan. Ik schrik. Mijn broertje ziet geesten!

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen