Foto bij I'll jump for you.

Ik kijk in de spiegel en schrik me kapot. Daar staat Tom! Lijk bleek, zwevend boven de grond met zijn blik op de grond in een witte gewaad. Zou hij? Ik begin als een bezetenen op de lift knop te drukken. Ga omhoog stom ding! De deuren gaan open en ik ben op de begaande grond. Ik ren naar het trappenhuis en ga naar de verdieping waar Tom ligt. Ik kom steeds dichter bij zijn kamer en ik hoor een soort geruis achter me. Als ik me omdraai staat Tom in de deur opening. Hij wast de kamer in. Ik loop terug en kijk de kamer in. Tom, op het bed. Twee ijzeren dingen worden op zijn borst gelegt om zijn hart opgang te krijgen. Ik zie de dokters falen ik hoor ze zeggen. 'Overlijdingstijd 2:15' Er vallen tranen van me gezicht naar beneden. Hoe kon mijn broer sterven, waarom zo vroeg? Simone komt huilend aanlopen. 'Tom, het spijt me dat ik je niet geloofde. Ik zag Tom in de spiegel van het toilet. Hij zag er zo eng uit. Helemaal wit, zwevend.' Simone barst in tranen uit. 'Tom heeft rust nu.' Zegt ze. Ik laat haar los.



'Hoe kan je hem laten gaan! Hij is mijn tweelingbroer! Hij is overleden en stuk van mijn hart is ook dood!' Ik kijk haar bang en boos aan. Ik draai me om en ren weg.







Ik weet niet wat me te wachten staat, ik laat het lot wel op me afkomen.

Reageer (1)

  • xXNamelessXx

    zo zielig (huil) wel mooi!

    XxXxXxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen