Foto bij I see you, when you're dead..

Ik ga maar door, ik wil hem terug. Ik probeer alles. Ik wil sterk blijven maar ik geef de hoop op. Hij is weg. Ik zit naast zijn bed en er valt een traan op zijn hand. Ik zie ineens een flits en ik val van de stoel. Ik wrijf met me hand over me hoofd heen en kijk om me heen. Waar ben ik? 'Je bent bij me Bill.' Ik kijk, maar zie niks. Ik sta op en loop in zachte passen naar een meertje. Ik kijk in de vijver en zie mezelf. Na een poosje veranderd het beeld en verschijnt Tom naast me. 'Wat is dit?' 'Bill, weet dat ik nog altijd bij je ben.' 'Nee, Tom komt terug! Ik kan niet zonder je!' Ik barst in het huilen uit. 'Ik denk niet dat, dat mogelijk is Bill. Hoe graag ik het wil.' Ik word boos en sla in het water het beeld verdwijnt en ik zie ineens een zwart gat. Me ogen worden groot en ik word meegezogen.



Me hart gaat tekeer en ik schrik wakker. Het is super druk. 'Ik hoor weer een hartslag!' Ik kijk bang op en kijk om me heen. 'Kom op jongen, je kan het!' Zegt een dokter tegen Tom. Tom zijn lichaam ligt nog roerloos op het bed. Overal schaafwonden van het ongeluk. Opeens schieten zijn ogen open en hij hapt naar adem. 'Tom!' Schreeuw ik al huilend van blijdschap. 'Snel haal het zuurstofapparaat!' Een zuster rent de kamer uit en komt later terug met het apparaat. Hij word aangesloten en Tom krijgt zuurstof. Ik kijk omhoog. Hij leeft.



Danku, dat u naar mij luisterde. U heeft mijn broer terug gegeven.

Reageer (1)

  • xXNamelessXx

    ja,hij leeft!! je schrijft dit echt mooi!

    XxXxXxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen