Foto bij Take 35 !!

Take 35 !!

Ik stap me bed uit en kijk om me heen. Hmm..Niet echt veel veranderd. Ik ben dat witte kleurtje wel zat. En je ziet hier en daar een stukje van me posters die er langzamerhand af vliegen. Ik stap me bed uit en til de nog slapende Timmy langzaam op. Ik loop ermee naar beneden en doe de koelkast met me voet open. 'Bill je hebt ook nog handen.' Zeurt Simone. Ik zucht diep en kijk of er nog wat voor Timmy te eten is. Ik draai me om en zet hem in ze stoeltje. Zijn hoofdje gaat langzaam omlaag en ik hoor gesnurk. 'Net Tom.' Lach ik. Simone lacht ook. Ik kijk naar Timmy. Hetzelfde neusje dezelfde oogjes. Echt alles klopt aan hem. Ze blonde haartjes vliegen alle kanten op en zijn tong rolt zijn mond uit. Ik zucht en pak het prakje. Potje open en lepeltje in de aanslag. 'Timmy?' Zeg ik zachtjes. Timmy zijn hoofd gaat omhoog en ze mondje staat half open. Hij kijkt me moeilijk aan en ze gezicht loopt rood aan. 'Nee! niet doen!' Ik zet het potje snel weg en til Timmy op. Ik ren naar boven en zet hem op het potje. Net optijd. Ik veeg met me hand langs me voorhoofd en kijk tevreden hoe Timmy zijn kwakje doet. Ik hoor de deur piepend open gaan en hoor gelof. 'Goeiemorgen Tom.' 'Goeimorgen.' Mompelt hij. Hij loopt met ze ogen dicht richting de wc en doet ze boxer naar beneden. Wat gaat hij doen! Ja pissen. Maar dat doe je toch niet als je broertje erbij staat en ze neefje?! Ik sta op en terwijl Tom alles loost tik ik op ze schouder. 'Meneer Kaulitz, wij zijn er ook nog.' Zeg ik beleefd. 'Nouen.' 'Je staat hier nu te pissen en je neefje kijkt naar je Tommy.' Tom ze ogen gaan open en kijken meteen naar Timmy die er inderdaad naar kijkt. Tom doet ze Tommy weer in ze boxer en loopt met een rood hoofd weg. 'Eigen schuld jongetje.' Timmy begint te lachen.



[ Opname clip 1000 meere]



'Nee Bill, je moet naar de tweede wagon lopen!' Schreeuwen allemaal mensen door elkaar. 'Sorry.' Zeg ik zacht. De muziek start en ik playback. Ik loop naar de tweede wagon en alles verloopt goed. Totdat ik dus struikel. Ik val boven op Gustav. 'Sorry!' Gil ik. Gustav lacht. 'Maakt niet uit hoor.' Hij geeft een vriendschapelijke knipoog. 'Take 35.' Dit kan nog een lange dag worden. Na vier uur geschreeuw en het duizend keer opnieuw te spelen is de clip af. We kijken tevreden naar de clip. We lopen naar de auto ik tik Tom aan. 'Wat is er?' 'Kan ik je even spreken?' Tom knikt. We lopen naar een plekje en we staan tegen over elkaar. 'Tom ik heb de laatste tijd last van me keel. En ben ook regelmatig schor.' ' Maar dat heeft iedereen wel.' Ik knik. 'Maar nu is het wel anders want ik heb er behoorlijk last van.' Tom knikt. 'We gaan morgen wel even langs de dokter. Ik knik blij. Hopen dat het niet erg is.

Reageer (1)

  • Malificent

    Billy wat is er met je ? ):

    x(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen