Foto bij I will be there for you..

I will be there for you..

Ik zit naast het bed, ik zit hier nu al 8 uur. 'Bill, ga nou mee naar huis.' Ik schudt eigenwijs me hoofd. Ik moet erbij zijn als me broer wakker word. 'Ik vraag wel of ze een bed voor je hebben. Ik wil niet dat je op de grond moet slapen.' Ze loopt de kamer uit en ik kijk naar Tom. Ze zeggen dat het beter gaat, maar hij ligt in coma. Hij was weer weg gezakt. Duizenden gedachten gaan door me hoofd. Zou hij boos zijn? Word hij wel wakker? Mag hij ooit naar huis? De deur word open gedaan en er komt een jonge blonde zuster binnen. 'Meneer Kaulitz?' Ik knik. 'Ik heb hier een bed voor je.' Ik knik aardig. 'Dankje.' Ze zet het bed neer en loopt de kamer weer uit. Ik kleed me om en sta in me boxer bij Tom in de kamer. Ik loop naar zijn bed toe. 'Tom, ik hoop dat ik kan slapen met de piepende ding.' Lach ik. Ik kijk naar de hartbewaking. Zo te zien ziet het er normaal uit.

'Weltrusten Tommy.' Ik geef een kus op zijn mond. Zijn hartslag gaat ineens omhoog. 'Wat is dit?' Ik kijk naar het apparaat dat overuren maakt. Naarmate ik in me bed lig gaat het vanzelf iets rustiger. 'Ik denk dat je me aanwezigheid voelt. Weltrusten broertje.' Ik draai me om en na een paar minuten val ik in slaap.

[POV Tom]

Bill? Kan je me horen? Ik voel dat er iemand aan me hand zit. Ik hoor dat het Bill is. Ik zou wel willen schreeuwen maar ik heb het kracht er niet voor. Wat fijn dat hij me aanraakt. Hij is toch bij me. 'Weltrusten Tommy.' Hoor ik hem zeggen. En nog geen 2 seconde later voel ik twee warme lippen op de mijne. Ik wil me mond open doen. Maar het lukt niet. Ik voel de warmte later weggaan en ik lig alleen in de kou. Helemaal alleen..

Reageer (3)

  • Axel8RoxVex

    Ahw,arme Tommi..

    1 decennium geleden
  • xXNamelessXx

    zo lief!!!

    XxXxXxx

    1 decennium geleden
  • Liesjje

    awww, zoo zielig!!! ik hoop dat je nog verder gaat <33
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen