Foto bij Keep calm.

Keep calm.

Ik dans met Tom in een disco. De lampen gaan flitsend heen en weer. De muziek klinkt door de overvolle zaal en iedereen danst. Tom komt achter me staan en pakt me heupen vast. Ik begin sierlijke heup bewegingen te maken. Tom danst sierlijk met mij mee en we zijn aan het schuren. De lampen schijnen over ons heen en Tom draait me om. Ik sta tegenover hem en van zijn gezicht druppelt zweet een weg naar beneden. Hij komt dichterbij met zijn prachtige gezicht. Ik voel zijn lippen dichterbij komen en raken na enkele seconde de mijne aan. Ik doe me ogen dicht en geniet.

Ik voel een tong en ik doe me mond open. Tom gaat met zijn tong makkelijk mijn tong in en we raken verstrikt in een liefdevolle zoen. Hij slaat zijn armen om me heen en we schuifelen op de muziek.

[..]

Ik schrik wakker en zie dat Tom weg is. 'Zuster!' Er word een hand voor me mond gehouden. Ik schrik en duw de hand weg. Ik draai me om en zie Tom staan. 'Tom? Hoe kom je uit je bed?' 'Gewoon opstaan?' Zegt hij droog. Ik kijk naar zijn bed. Alles is afgekoppeld. 'Hoe kan dat?' 'Ik heb het er zelf afgehaald. Ik wou zo graag bij je zijn..' Ik kijk verbaasd, nog niet begrijpend hoe hij dat allemaal gedaan heeft. 'Hoezo wil je bij me zijn?' 'Ik voel me zo alleen.' 'Maar ik lig 2 meter van je af.' 'Dat is alsnog te ver.' Ik glimlach. 'Gaat het wat beter met je?' Hij knikt en gaat op me bed zitten. Zijn dreads hangen perfect over zijn schouders heen.

Ik zie dat hij zich alleen voelt. 'Wil je naast me liggen?' Ik doe voor een antwoord het deken omhoog en klop op het plekje. Hij knikt blij en komt naast me liggen. Ik barst ineens in het huilen uit. Tom draait zich meteen om. 'Bill, wat is er?' Zegt hij niks begrijpend van mijn spontane reactie. Ik reageer half snikkend. 'Ik..Durf het niet.' Tom tilt me gezicht op. 'Alsjeblieft Bill.' Smeekt hij haast.

Reageer (5)

  • Axel8RoxVex

    ....Durft wat niet??:|
    Ikke wil weten(A) :P

    1 decennium geleden
  • xXNamelessXx

    tom is zo cute,echt lief(H) ^^

    XxXxXxx

    1 decennium geleden
  • Glambert

    Ben blij dat je hem in story hebt gezet(Y)

    heel snel verder!!!

    xx C

    1 decennium geleden
  • ganja

    snel verderx

    1 decennium geleden
  • Liesjje

    :O :O :O Verder!!! ik wil weten wat Bill gaat zeggen!!!
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen